breter Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg har gått til anskaffelse av multifunksjonsskriveren Canon MP500. Jeg benytter Airport Extreme for trådløst nettverk. Nå lurer jeg på om skriveren kan benyttes til å skrive ut fra de PCene som er koblet til det trådløse nettverket. Har forsøkt å få det til uten hell. Så nå lurer jeg på om det faktisk er mulig - og i så fall hvordan jeg skal få det til. Lenke til kommentar
stormx Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Bruker du PC eller mac? Dersom du har en windows maskin er det hvertfall bare å dele skriveren, og deretter finne din maskin på de andre PC'ene. Dersom du bruker mac må du vel eventuelt inn å knote med noe apple talk osv, men dette har jeg ikke peiling på.. Hvis ikke den er koblet til noe som helst trenger du en printserver da den ikke har en innebygget slik Lenke til kommentar
breter Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Bruker du PC eller mac? Dersom du har en windows maskin er det hvertfall bare å dele skriveren, og deretter finne din maskin på de andre PC'ene. Dersom du bruker mac må du vel eventuelt inn å knote med noe apple talk osv, men dette har jeg ikke peiling på.. Hvis ikke den er koblet til noe som helst trenger du en printserver da den ikke har en innebygget slik 7709365[/snapback] Jeg benytter PC (Windows XP) og har skriveren normalt koblet til en stasjonær med en USB-tilkobling. Har du peiling på hva jeg gjør da for fortsatt å kunne skrive ut fra den stasjonære når skriverens USB-tilkobling går direkte til Aiport`en? (Denne har da selvsagt ikke trådløst kort installert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå