Iceman22 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Min fantastiske kjæreste og jeg hadde vært sammen i over ett år og vi hadde bestemt oss for å gifte oss. Det var bare en liten ting som rystet meg. Det var hennes vakre lillesøster. Hun var 22, hadde trange shorts og gikk ofte uten bh. Hun bøyde seg ofte fram når hun var nære meg og jeg fikk alltid se mer enn jeg ønsket av hennes private deler. Det måtte være med vilje, hun gjorde det nemlig aldri i nærheten av noen andre. En dag ringte lillesøsteren og bad meg komme over for å se over bryllupsinvitasjonene. Hun var alene når jeg kom dit og hun hvisket til meg at hun lengtet etter meg og hadde følelser for meg som hun ikke kunne komme over. Hun sa at hun ville elske med meg bare en gang innen jeg giftet meg og tilegnet mitt liv til hennes søster. Jeg var i sjokk, og kunne ikke få frem ett ord. Hun sa "Jeg går opp til soverommet, og om du vil ha en siste ville svingom, bare kom opp og ta meg." Jeg var som forstenet når jeg så henne gå opp trappen. Når hun kom til toppen, dro hun av seg trusene og kastet dem ned trappen mot meg. Jeg stod der en stund, så vendte jeg om og gikk rett mot ytterdøren. Jeg åpnet døren og gikk mot bilen min. Men det som var hele min kommende svigerfamilie stod der ute og klappet i hendene. Med tårer i øynene klemte min svigerfar meg og sa "Vi er virkelig glade for at du har klart vårt lille test... Vi kunne ikke ønsket oss en bedre mann til vår datter. Velkommen til familien!" Og moralen i denne historien er: Oppbevar alltid kondomene dine i bilen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 HAHAHAH! Utrolig bra! Men var dette en sann historie? Altså at kondom-spøken bare var tull? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 HAHAHAH! Utrolig bra! Men var dette en sann historie? Altså at kondom-spøken bare var tull? 7695194[/snapback] Det er ikke tull nei, den er original. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sterkt! Vet ikke om jeg hadde holdt meg i en slik situasjon. Men om 5-6 år så du kanskje klar for noe nytt... :!: Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Fyfaen så bra ! Læreren min snakker om sæd og blødene livmorhals, mens jeg leste enne, så begynte jeg kraftig å le... Hun lo med , kanskje ikke av det samme. - en genial Historie Lenke til kommentar
kimman Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Haha, så bra.. Lykkelig slutt det der.. Hør hva som skjedde med meg.. Jeg våknet om morgenen den dagen jeg fylte 45 år. Jeg følte meg ikke særlig bra, men håpet min kone ville gratulerer meg med dagen. Til min store skuffelse sa hun ikke engang god morgen. Ved frokostbordet snakket ikke engang barna til meg. Da jeg kom på jobben gratulerte min sekretær meg med dagen! Jeg ble veldig glad, for hun var den eneste av mine kollegaer som husket på det. Ved lunsjtider sa min sekretær: "kanskje vi skulle spise lunsj sammen?" Jeg svarte at det var det hyggeligste som hadde skjedd meg den dagen, så vi dro for å ta et glass og noe å spise sammen. På vei tilbake sa hun: " hvorfor skal vi egentlig dra tilbake til jobben på en slik dag?" - og så foreslo hun at vi skulle dra hjem til henne i stedet. Etter å ha fått servert en drink i hennes leilighet sa hun: "er det greit at jeg tar på noe mer uformelt?" Jeg svarte "for et spørsmål!" og tenkte for meg selv at dette kunne bli en interessant opplevelse. Hun gikk inn på soverommet, og etter en stund kommer hun ut med en enorm kake, etterfulgt av min kone, mine barn, min sjef og alle mine kollegaer. Og der satt jeg, som en idiot, helt naken i sofa'n..... Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Kimman; hahahahhahahah! :!: Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 hehe... håper du fleiper nå Lenke til kommentar
QBab Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har faktisk lest den før Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Min fantastiske kjæreste og jeg hadde vært sammen i over ett år og vi hadde bestemt oss for å gifte oss. Det var bare en liten ting som rystet meg. Det var hennes vakre lillesøster. Hun var 22, hadde trange shorts og gikk ofte uten bh. Hun bøyde seg ofte fram når hun var nære meg og jeg fikk alltid se mer enn jeg ønsket av hennes private deler. Det måtte være med vilje, hun gjorde det nemlig aldri i nærheten av noen andre. En dag ringte lillesøsteren og bad meg komme over for å se over bryllupsinvitasjonene. Hun var alene når jeg kom dit og hun hvisket til meg at hun lengtet etter meg og hadde følelser for meg som hun ikke kunne komme over. Hun sa at hun ville elske med meg bare en gang innen jeg giftet meg og tilegnet mitt liv til hennes søster. Jeg var i sjokk, og kunne ikke få frem ett ord. Hun sa "Jeg går opp til soverommet, og om du vil ha en siste ville svingom, bare kom opp og ta meg." Jeg var som forstenet når jeg så henne gå opp trappen. Når hun kom til toppen, dro hun av seg trusene og kastet dem ned trappen mot meg. Jeg stod der en stund, så vendte jeg om og gikk rett mot ytterdøren. Jeg åpnet døren og gikk mot bilen min. Men det som var hele min kommende svigerfamilie stod der ute og klappet i hendene. Med tårer i øynene klemte min svigerfar meg og sa "Vi er virkelig glade for at du har klart vårt lille test... Vi kunne ikke ønsket oss en bedre mann til vår datter. Velkommen til familien!" Og moralen i denne historien er: Oppbevar alltid kondomene dine i bilen. 7695180[/snapback] Du hadde tenkt å "ta" henne og du! :!: Haha, så bra.. Lykkelig slutt det der.. Hør hva som skjedde med meg.. Jeg våknet om morgenen den dagen jeg fylte 45 år. Jeg følte meg ikke særlig bra, men håpet min kone ville gratulerer meg med dagen. Til min store skuffelse sa hun ikke engang god morgen. Ved frokostbordet snakket ikke engang barna til meg. Da jeg kom på jobben gratulerte min sekretær meg med dagen! Jeg ble veldig glad, for hun var den eneste av mine kollegaer som husket på det. Ved lunsjtider sa min sekretær: "kanskje vi skulle spise lunsj sammen?" Jeg svarte at det var det hyggeligste som hadde skjedd meg den dagen, så vi dro for å ta et glass og noe å spise sammen. På vei tilbake sa hun: " hvorfor skal vi egentlig dra tilbake til jobben på en slik dag?" - og så foreslo hun at vi skulle dra hjem til henne i stedet. Etter å ha fått servert en drink i hennes leilighet sa hun: "er det greit at jeg tar på noe mer uformelt?" Jeg svarte "for et spørsmål!" og tenkte for meg selv at dette kunne bli en interessant opplevelse. Hun gikk inn på soverommet, og etter en stund kommer hun ut med en enorm kake, etterfulgt av min kone, mine barn, min sjef og alle mine kollegaer. Og der satt jeg, som en idiot, helt naken i sofa'n..... 7695757[/snapback] Altså, du MÅ tulle(?). Klarer bare ikke forestille meg det. Hva sa kona di i så tilfelle, om du sier sannheten? Lenke til kommentar
salah Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har faktisk lest den før 7695804[/snapback] Jeg også! Lenke til kommentar
kimman Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er 25 år gammel, i fortellingen min er jeg 45 år.. Så det var nok bare en spøk.. sorry mates Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Du hadde tenkt å "ta" henne og du! :!: Altså, du MÅ tulle(?). Klarer bare ikke forestille meg det. Hva sa kona di i så tilfelle, om du sier sannheten? 7696021[/snapback] #1, Ja hele poenget med historien var at han skulle tre henne #2 Dette er gamle (men gode) vitser, så jeg tror ikke han behøver å forsvare seg og dikte opp historier om "kona si". Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hjelpes.. Kimman er ikke 45 år gammel. Dere må jo skjønne at det er røverhistorier og at Kimman ikke har ment at det er han historien handler om? Bortsett fra det; begge historiene er morsomme. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hjelpes.. Kimman er ikke 45 år gammel. Dere må jo skjønne at det er røverhistorier og at Kimman ikke har ment at det er han historien handler om? Bortsett fra det; begge historiene er morsomme. 7696065[/snapback] man vet aldri Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ey, ikke mobb da. FFinnes mange crazy folk der ute Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Haha, disse var geniale! Skulle lagt de på en egen side, og lagt de på Sign. min :!: Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå