Gå til innhold

Skal selge en Dell Inspiron 6000 1 år, Verdi?

Anbefalte innlegg

Heisann! Har en Dell Inspiron 6000 som jeg kjøpte høsten 2005 som jeg tenkte jeg skulle selge, men lurer på hva for en pris jeg kan forvente å få for den.

Specs:

Intel® Pentium® M processor 1.73GHz

1280MB ram 1x 1024MB 1x 256MB

60GB HD

15,4" på maks 1680x1050

ATI MOBILITY RADEON X300 128MB dedikert

DVD +-RW

wlan b/g

Ka dykk tru? :)

Endret av krystjan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tar utgangspunkt i en tilsv maskin i dag (med WXGA) vil den ligge på ca 6000,- med et tillegg på ca 1000,- for skjermen, vil nypris i dag ligge på ca 7000,-

Da maskinen er nesten 1 1/2 år vil jeg tro at en pris mellom 3500,- og 4000,- er fornuftig dersom batterilevetiden er bra (helst godt over 2 timer)

Lenke til kommentar
Hvis du tar utgangspunkt i en tilsv maskin i dag (med WXGA) vil den ligge på ca 6000,- med et tillegg på ca 1000,- for skjermen, vil nypris i dag ligge på ca 7000,-

Da maskinen er nesten 1 1/2 år vil jeg tro at en pris mellom 3500,- og 4000,- er fornuftig dersom batterilevetiden er bra (helst godt over 2 timer)

7696350[/snapback]

Hei! Jeg har et 9 cellers batteri, noe som kan gi meg rundt 4 timer levetid!! :thumbup:

Endret av krystjan
Lenke til kommentar
Hei! Jeg har et 9 cellers batteri, noe som kan gi meg rundt 4 timer levetid!! :thumbup:

7697207[/snapback]

Men ikke Dual Core CPU? Og 4 timer var vel for ett år siden, ett år gamle batterier er sjelden like bra som nye. Jeg er forøvrig enig med Magnum55 at du bør kunne få ~4000kroner for den, kanskje mer dersom du møter riktig kjøper og du er en rimelig bra selger :)

Lenke til kommentar

7697207[/snapback]

Men ikke Dual Core CPU? Og 4 timer var vel for ett år siden, ett år gamle batterier er sjelden like bra som nye. Jeg er forøvrig enig med Magnum55 at du bør kunne få ~4000kroner for den, kanskje mer dersom du møter riktig kjøper og du er en rimelig bra selger :)

7697316[/snapback]

hehe :p trur det var 5 timer som ny ;) 4 timer ved vanlig bruk som surfing og sånt.... Ekke mange som har 9 cellers batteri..... vanlig er 6. Så jeg lyver ikke når jeg sier 4 timer! :)

Lenke til kommentar

Jeppsann.... men da har jeg en maskin som sannsynligvis har en mye bedre batterilevetid enn de fra asus, acer, hp etc. som ble produsert samtidig og har nogen lunde de samme specs som min. og ettersom min har såpass bra levetid, og kan takle spill som BF2(selvfølgelig på litt lav oppløsning) så burde jeg kunne få mer enn 4000kr?

Endret av krystjan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...