tfw Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) jeg lurer på hva jeg kan slette på windows disken (C:) for å frigjøre mere plass. hvor legger alle filene seg for alt man brenner med nero? og er det ikke noen mapper med ting jeg kan slette? har bilder/musikk/filmer og slikt på annen harddisk. har bare windows og program på den C: disken. takker for svar Endret 11. januar 2007 av tfw Lenke til kommentar
H80 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ccleaner sletter en god del temp-filer osv. Kan anbefale dette programmet. Vet ikke hvor Nero legger filer, men det finner du sikkert ut ved å se i innstillingene i programmet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Man kan spare mye plass ved å slå av System Restor Monitoring, ikke bare for C: men også de andre diskene du måtte ha. Men du mister da muligheten for å benytte system restore. Selv bruker jeg dette aldri, fordi når noe går i stykker i Windowsen min er det langt utover reperasjonsevnene til system restore Slås av på eget ansvar altså. Høyreklikk på My Computer - Properties - System Restore (tab) Lenke til kommentar
tfw Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Høyreklikk på My Computer - Properties - System Restore (tab) 7695104[/snapback] kan du ta det på norsk? g hva er System Restor Monitoring? Endret 11. januar 2007 av tfw Lenke til kommentar
tfw Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Kjørte Ccleaner. fikk 4 gb mere plass :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå