Wazu Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Se på det klippet her, han fyren i midten har den sykeste latteren jeg noensinne har hørt, og ingen i salen klarer å slutte å le. Hysterisk :!: Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Se på det klippet her, han fyren i midten har den sykeste latteren jeg noensinne har hørt, og ingen i salen klarer å slutte å le. Hysterisk :!: 7695027[/snapback] Jeg flirte så godt jeg tror jeg må ha hørt ut som han der til slutt, så den to ganger på rad, trodde jeg skulle dø Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hahahaha :!: Lo så jeg grein av han der. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Finnes faktisk en tråd til om samme filmen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=692002&hl= Han fyren får meg til og le hver gang jeg ser det :!: edit: blir noen leifer så sent på kvelden Endret 11. januar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Finnes faktisk en tråd til om samme filmen:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=692002&hl= Han fyren får meg til og le hver gang jeg ser det :!: edit: blir noen leifer så sent på kvelden 7695090[/snapback] oisann, er ikke så ofte her inne på humor-delen, så var ikke klar over at det var en annen veldig recent tråd med samme klippet. Da kan mods bare slette denne hvis de føler det er nødvendig. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hahahaha.. Jeg døøøøøøøøøør! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 utrolig smittsom latter.. den filmen der har høy underholdningsverdi Lenke til kommentar
Gislol Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Se på det klippet her, han fyren i midten har den sykeste latteren jeg noensinne har hørt, og ingen i salen klarer å slutte å le. Hysterisk :!: 7695027[/snapback] Hahah! Lo faen med godt da jeg så den. :!: Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Haha, fikk så lattis! Gå det virkeli ann å ha sånn latter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå