henke35 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei forumet! Jeg er ny her, men har blitt fortalt at ekspertisen på dette forumet er prima. Skal kjøpe meg ny lap-topp, og ettersom mye har skjedd på pc-fronten de siste åra så henvender jeg meg til dere. Har sett meg ut to aktuelle modeller, og ønsker tilbakemeldinger og anbefalinger på disse: Acer og denne HP Er så gammel at i jeg ikke har erfaring fra annet en Intels prosessorer, og har blitt fortalt at Duo Core 2 nå er det som bør satses på. Men om noen av dere enkelt kan forklare meg hvorfor evt velge AMD, og i så fall hvilken, så skal jeg selvsagt også vurdere maskiner med denne prosessoren. Lenke til kommentar
henke35 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 I frykt for ikke å få svar redeifinerer jeg spørsmålet mitt. Hva ville dere valgt av Acer Aspire 5633 og HP Pavilion dv6184 Tar også imot tips på andre modeller i samme klasse. På forhånd takk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Eneste fordelen AMD prosessorene har er prisen! Ellers er Intel sine Core2Duo bedre på alt! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Kjenner ingen av modellene, men min erfaring med HP sin support er ihvertfall at den er kjempe god, og det veier jo tungt for mange av oss. Hvis du skal spille med den så er nok HP maskinen også ett hakk vassere. Lenke til kommentar
henke35 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 tillater meg å løfte denne posten opp igjen. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 tatt hp'en pga raskere cpu og et lite hakk bedre gpu. Lenke til kommentar
henke35 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Takk AndyF, samme som jeg har virdert meg frem til etter litt forskning her på forumet - men så er det bare at det er en del som er misfornøyde med viftestøy og en høyfrekvent pipelyd på hp`en. Greier aldri bestemme meg - den som venter og venter får aldri ny pc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå