Goodall Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Lastes ned fra www.ati.com Windows 64 Windows xp Har ikke rukket å lese om de har noe vettu å by på da Endret 10. januar 2007 av Goodall Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Min første opplevelse med disse driverne var: Å FA*** var dette lurt, skjermen ble TOTALT ROSA, men jeg hørte disken jobba så jeg tenkte jaja. Da disken ikke jobba lengre og ALT var like ROSA, trykket jeg i spenning på enter. Windows restartet og alt så ut til å bli normalt, men da jeg kom inn i windows igjen, rakk jeg ikke gjøre en dritt før pc'n tok en frivlig restart til. JIPPI Men nå ser det ut til å gå bra. Edit: dette var win64 driverene btw bare får og ha nevnt det Endret 10. januar 2007 av Goodall Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Tenker jeg lar folk være "prøvekaniner" før jeg begir meg ut på et bytte, hehe. 6.12 funker greit her foreløpig. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Flotters dette har jeg gleda meg til! Høres ikke helt bra ut den erfaringa di Goodall så jeg gjør som Smirnoff og venter i spenning på at noen kommer med gode tilbakemeldinger før jeg begir meg ut på dette Takk til alle som kommer med erfaringer, det er til stor hjelp for andre Vil gjerne se noen prosenter i ytelsesøkning også Men det jeg ønsker mest er at problemene jeg har i G3 forsvinner etter fjerning av gammelt dritt og instalering av noe nytt. Endret 11. januar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå