Kneipp Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jeg skjønner det ikke helt... ? Altså den døra foran kabinettet, den lukkes over cd/dvd-rom stasjonene? Takker Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Meningen er den at du skal ha noe å irritere deg over når du skal sette inn en cd, og noe å ødelegge hvis du er uheldig... :smile: Neida... Funksjonen er vel mest for "pynt". Du kan jo eventuellt prøve å overbevise deg selv at det er en sikkerhet så ingen kan komme til de enhetene hvis du låser døra.... Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 Hehe var akkurat innom test sidene for kabinetter, der fant jeg relativt raskt ut av det :smile: Men takk for svaret! Lenke til kommentar
tnt Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Tror hensikten er at det skal se bedre ut, om du har f.eks ett blått kabinett, så skal ikke den hvite fargen på cd-rom'et ødelegge "looket" Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 Åå, det kan jeg forstå, det kan se litt rart ut. Men det greieste ville jo bare vært å kjøpe en blå sprayboks :wink: Lenke til kommentar
tnt Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 godt mulig, eg personlig foretrekker den døren, er ikke såå mye i veien syns eg. men smak og behag :wink: Lenke til kommentar
*tgg* Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Meininga med døra er halde dattera mi på 1.5 år vekke frå powerknappen medan maskina står og lastar ned ting. No kan ho tilogmed å låse den opp dersom ho finn nøkkelen. Utrulig kor smårollingar kan bli fascinerte av knappar og bryterar! Sett eg ho ved tastaturet finn ho snarvegar til instillingar eg ikkje ante eksisterte. om få år kan ho nok meir om data enn meg! @rnf. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Quote: On 2001-12-19 08:31, *tgg* skrev:Meininga med døra er halde dattera mi på 1.5 år vekke frå powerknappen medan maskina står og lastar ned ting. No kan ho tilogmed å låse den opp dersom ho finn nøkkelen.Utrulig kor smårollingar kan bli fascinerteav knappar og bryterar! Sett eg ho ved tastaturet finn ho snarvegar til instillingar eg ikkje ante eksisterte. om få år kan ho nok meir om data enn meg!@rnf. På mitt tower dekker ikke døra power-knappen, men jeg har lagt inn forsinkelse på knappen isteden. Knerta mi holder aldri inne knappen lenge nok, men tar et raskt trykk og da skjer ingenting :wink: Ellers er det jo kjekt at småtassene ikke får putta noe in i CD-ROM, diskettstasjon osv da. Og det ser unektelig bedre ut med dør enn uten, særlig på et bigtower. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 hvis du irriterer deg over døra går det ann å få kjøpt uten dør Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 og hvis du irriterer deg over døra så tar du den bare av.. :smile: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Og hvis du irriterer deg over at smårollingene stapper rare ting i CDROMen kan du laste ned CDLock fra http://www.cd-lock.co.uk/ Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hei! Slepper at ungen min skal stikke noko i cd-romen/dvd-rom eller cd-brennaren.Eller trykke inn power knappen..Fordi eg ikkje har barn sjølv endå.. Eg synest chifttec Big Toweret ser mykje betre ut med døra eller utan :wink: Har virkelig lyst på det kabinettet.. I lyseblått kanskje.. :wink: Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Der er bare det at døra går feil vei på de nye modellene med vifte i deksel-døra. Du kan jo ikke ha kabinette på venstre side under benke på gulvet mot en vegg på siden(vanskelig sagt det der) Da stenger man jo for luftinntaket på vifta, så den må stå på høyre side.....da må man jo rundt døra for å komme til....teit. Hilsen Ac-Cobra Lenke til kommentar
house Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Quote: On 2001-12-19 11:38, Ac-Cobra skrev:Der er bare det at døra går feil vei på de nye modellene med vifte i deksel-døra.Du kan jo ikke ha kabinette på venstre side under benke på gulvet mot en vegg på siden(vanskelig sagt det der)Da stenger man jo for luftinntaket på vifta, så den må stå på høyre side.....da må man jo rundt døra for å komme til....teit.Hilsen Ac-Cobra hmmz... asså. tror ikke det er så store forskjellen på hvilken vei døra går jeg.. er det ikke standard ?? dess.. ha PC-en på venstre side.. det som river =) Lenke til kommentar
oxygen_zzz Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 jeg sparka ved et uhell borti døra så den falt av.. men den var heldigvis ikke ødelagt.. :smile: det værste er jo hvis den blir ødelagt så man ikke får satt den på igjen. det går an å ta den av da hvis man bli lei den. men det ser kanskje litt dumt ut? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hm.... Har et lite spørmål jeg har et Chieftec Fulltower m/dør, (Sort) å ettersom dere snakket om døra foran på kabinette, så tenkte jeg å stille et spørsmål om døra på siden... Er det noen som har en løsning sånn at jeg kan får "hengsla" døra fast til kabinettet...? Sånn at den ikke detter ut når jeg åpner døra mer en ca. 40 grader. Takk på forhånd for alle tips! /Cyrus Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Ser jo helt sjeft ut med døra da. Har du f.eks et svart, sølv eller blått kabinett ser det jo ille ut med en eggehvit CD-Rom innifor der. Døra skjuler jo det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå