Gå til innhold

Chieftec kabinett: Hva er hensikten med den døra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meningen er den at du skal ha noe å irritere deg over når du skal sette inn en cd, og noe å ødelegge hvis du er uheldig... :smile:

Neida...

Funksjonen er vel mest for "pynt". Du kan jo eventuellt prøve å overbevise deg selv at det er en sikkerhet så ingen kan komme til de enhetene hvis du låser døra....

Lenke til kommentar

Meininga med døra er halde dattera mi på 1.5 år

vekke frå powerknappen medan maskina står og lastar ned ting. No kan ho tilogmed å låse den opp dersom ho finn nøkkelen.

Utrulig kor smårollingar kan bli fascinerte

av knappar og bryterar! Sett eg ho ved tastaturet finn ho snarvegar til instillingar eg ikkje ante eksisterte. om få år kan ho nok meir om data enn meg!

@rnf.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-19 08:31, *tgg* skrev:

Meininga med døra er halde dattera mi på 1.5 år

vekke frå powerknappen medan maskina står og lastar ned ting. No kan ho tilogmed å låse den opp dersom ho finn nøkkelen.

Utrulig kor smårollingar kan bli fascinerte

av knappar og bryterar! Sett eg ho ved tastaturet finn ho snarvegar til instillingar eg ikkje ante eksisterte. om få år kan ho nok meir om data enn meg!

@rnf.

På mitt tower dekker ikke døra power-knappen, men jeg har lagt inn forsinkelse på knappen isteden. Knerta mi holder aldri inne knappen lenge nok, men tar et raskt trykk og da skjer ingenting :wink:

Ellers er det jo kjekt at småtassene ikke får putta noe in i CD-ROM, diskettstasjon osv da. Og det ser unektelig bedre ut med dør enn uten, særlig på et bigtower.

Lenke til kommentar

Hei!

Slepper at ungen min skal stikke noko i cd-romen/dvd-rom eller cd-brennaren.Eller trykke inn power knappen..Fordi eg ikkje har barn sjølv endå..

Eg synest chifttec Big Toweret ser mykje betre ut med døra eller utan :wink:

Har virkelig lyst på det kabinettet..

I lyseblått kanskje.. :wink:

Lenke til kommentar

Der er bare det at døra går feil vei på de nye modellene med vifte i deksel-døra.

Du kan jo ikke ha kabinette på venstre side under benke på gulvet mot en vegg på siden(vanskelig sagt det der)

Da stenger man jo for luftinntaket på vifta, så den må stå på høyre side.....da må man jo rundt døra for å komme til....teit.

Hilsen Ac-Cobra

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-19 11:38, Ac-Cobra skrev:

Der er bare det at døra går feil vei på de nye modellene med vifte i deksel-døra.

Du kan jo ikke ha kabinette på venstre side under benke på gulvet mot en vegg på siden(vanskelig sagt det der)

Da stenger man jo for luftinntaket på vifta, så den må stå på høyre side.....da må man jo rundt døra for å komme til....teit.

Hilsen Ac-Cobra

hmmz... asså. tror ikke det er så store forskjellen på hvilken vei døra går jeg.. er det ikke standard ?? dess.. ha PC-en på venstre side.. det som river =)

Lenke til kommentar

Hm....

Har et lite spørmål jeg har et Chieftec Fulltower m/dør, (Sort) å ettersom dere snakket om døra foran på kabinette, så tenkte jeg å stille et spørsmål om døra på siden...

Er det noen som har en løsning sånn at jeg kan får "hengsla" døra fast til kabinettet...? Sånn at den ikke detter ut når jeg åpner døra mer en ca. 40 grader.

Takk på forhånd for alle tips!

/Cyrus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...