Gå til innhold

Ny vifte til cpu sokkel am2

Heisann123

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg skal gå til innkjøp av ny cpu vifte pga. støy fra boxed kjøleren. Og i den sammenhengen lurte jeg på om dere hadde noen forslag til vifter.

Viften skal helst ikke koste mer enn 400 med frakt. Støynivået er viktig. Det var også en siste ting jeg lurte på, er det noen fare forbundet med at jeg ofte flytter pcen fram og tilbake til lan og tyngden på viften?

Håper på mange svar :)

mvh

EDIT: skrivefeil.

Endret av Newhouse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse viftene skal være nokså stille, og ingen av de viftene er så serlig tunge.

Men jeg har en mistake at du blander vifte med prosessor kjøler, siden det er ikke mange vifter som koster over 400 og er så serlig tunge.

Om du ikke skal klokke, så trenger du ikke å bytte kjøler, da holder en litt mer stillegående vifte oppå din gamle kjøler.

Lenke til kommentar

Om du ikke skal klokke så kan du nok bare bytte den bråkete vifta som du har på kjøleren din.

Men om du har lyst på ny kjøler, så er den du linket til fin, vekten er ikke noe problem om du fester den orntelig fast, men en H brakett eller linkendes bak på hovedkortet, og feste den med skruer.

Lenke til kommentar
Ok, har hørt at det kan være problemer med plass? Atm har jeg dette kabinettet og dette hovedkortet. Du tror det går bra?

mvh.

7705258[/snapback]

Det ser veldig trangt ut på kortet ditt, men i følge Zalman's egen liste over kort som er kompatible med CNPS9500 AM2, skal det gå greit å bruke den på Asus M2N32SLI Deluxe.

Hvis ikke kabinettet ditt er så trangt at du har DVD-drives etc. som ligger "over" hovedkortet, så burde det ikke være noe problem å bruke denne kjøleren.

Endret av nebrewfoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...