Zer0z Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 akkurat nå leser jeg autofil og Gatebil magazine på dass:P Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Donald, Billy, Pondus, Larsons gale verden, Ernie og masse annet. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Pleier å lese reklamen som kom i posten... Er jo mest bare drit der og, så..... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Forumet. Tar med hele laptopen på dass. Endret 2. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Etter å ha erfart at et enkelt blad på do kan medføre at en hel besetning blir syk så leser jeg aldri på do lenger. Særdeles uhygenisk. Men i "gamle dager" var det nå tegneserier det gikk i. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg leser Pondus, Nemi eller Ernie på do. Har nå og med meg DSen inn også. Det er kos. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Etter å ha erfart at et enkelt blad på do kan medføre at en hel besetning blir syk så leser jeg aldri på do lenger. Særdeles uhygenisk. Men i "gamle dager" var det nå tegneserier det gikk i. 7856682[/snapback] Hva er det som er så uhygenisk da? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Etter å ha erfart at et enkelt blad på do kan medføre at en hel besetning blir syk så leser jeg aldri på do lenger. Særdeles uhygenisk. Men i "gamle dager" var det nå tegneserier det gikk i. 7856682[/snapback] Hva er det som er så uhygenisk da? 7857142[/snapback] lurer jeg også på? -- Skulle hatt en doruller med tegneserie på?? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er nok det at a) Folk som urinerer på do kan fort spre litt over på blader som ligger ved siden av b) Legges bladet ned på gulvet hvor det fort kan være urent (av åpenbare grunner) så blir også bladet urent c) Viktigst av alt, enkelte av dosinkene tørker seg underveis og fortsetter så i påvente av neste "kabel" (jeg aner ikke hvorfor), tar så opp bladet og leser videre. d) Enkelte er bare skitne på hendene normalt sett. Å bruke et blad som urene folk har brukt før er en smittekilde. Ombord er det uhørt å ha blader liggende på do. Det er et samlingspunkt for bakterier. Det forundrer meg at folk klager seg ihjel om de må ta opp dopapir som ligger på gulvet(merk papir som ikke er brukt til å tørke seg med) men fint kan sitte seg ned, plukke opp bladet som ligger ved siden av og så lese det. Uten å tenke på at bladet har lagt rett ved siden av et toalett som brukes av titals av personer. Merk at jeg snakker i kontekst det å være på et militært fartøy med en besetning på over 120 Men å ha blader liggende på do her hjemme er uaktuelt. Skremselspropaganda til doc ombord gjorde sitt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er nok det at a) Folk som urinerer på do kan fort spre litt over på blader som ligger ved siden av b) Legges bladet ned på gulvet hvor det fort kan være urent (av åpenbare grunner) så blir også bladet urent c) Viktigst av alt, enkelte av dosinkene tørker seg underveis og fortsetter så i påvente av neste "kabel" (jeg aner ikke hvorfor), tar så opp bladet og leser videre. d) Enkelte er bare skitne på hendene normalt sett. Å bruke et blad som urene folk har brukt før er en smittekilde. Ombord er det uhørt å ha blader liggende på do. Det er et samlingspunkt for bakterier. Det forundrer meg at folk klager seg ihjel om de må ta opp dopapir som ligger på gulvet(merk papir som ikke er brukt til å tørke seg med) men fint kan sitte seg ned, plukke opp bladet som ligger ved siden av og så lese det. Uten å tenke på at bladet har lagt rett ved siden av et toalett som brukes av titals av personer. Merk at jeg snakker i kontekst det å være på et militært fartøy med en besetning på over 120 Men å ha blader liggende på do her hjemme er uaktuelt. Skremselspropaganda til doc ombord gjorde sitt. 7857471[/snapback] Vi har alle bladene i en kurv der katten ligger Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg leser ovnen, "ei saa peittää" Endret 2. februar 2007 av m_eide Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Donald duck ligger alltid strødd rundt dassen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg vasser i Se & Hør, Vi Menn, Roland-manualer og Illustrert Vitenskap jeg da. Ender alltid med å sitte der i 30min å lese Illustrert ... aner ikke hvorfor. Mulig det er fordi jeg er aleine på dass ... dassen er deilig. Dass er gull! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Leser aldri noe. Enten så tar jeg opp mobilen, fikler med meldinger, sletter bilder, hører på .mp3 osv Tar også av og til med PSP'en. Da blir jeg som regel sittende en stund. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Tar med det som måtte være passende for øyeblikket. Blir vel som regel noen tabloider av noe slag. Ellers hender det at jeg tar med Nintendo DS Lite. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Leste en gang at det er MER bakterier på et dørhåndtak og et telefonrør, en doringen.. Har selv bladene i nederste hylle på stellebordet til ungene.. Og er enig med Dotten, å klå i magasiner, aviser som ligger andre steder en på hjemme dassen er bare ekkelt! Men hjemme så er det ingenting som plager meg med slikt Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 graffiti blader...ikke no som å legge en kabel mens man sikler over wholecars Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Herman Hedning om jeg har et nytt nummer for hånden, hvis ikke, så går det i den boka jeg leser for tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå