Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg har lyst å plasere en tv med xbox på dassen, på hylla forran meg. Så kan jeg se på filmer/eie folk i halo2 mens jeg driter. Hører du "HNGHGNGH *plopp*" over mikrofonen. Synd vi har dusjen der, for da tar fuktigheten livet av tven og xboxen JA! Hvis jeg bygger et hus så skal jeg ha to baderom! En med dusj og en uten! Så kan jeg spille/se på film osv mens jeg sitter på do! Endret 11. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 "PHP and MySQL Web Development", "Webdesign Steg for Steg" og "Programmering i C++". Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Bilblader og Donald! Ikke noe annet. Men Bundy sin idè var bra Kanskje jeg skulle prøvd den når jeg får meg hus Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 har hent at jeg har dratt laptopen med meg... (noen ganger vet jeg at det blir en lang runde på skåla!).. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Når jeg skal på do prøver jeg å bli fort ferdig og blader på do ville jeg aldri tatt i etter jeg hadde lest dem på do, æsj. 7695431[/snapback] Jeg ville aldri rørt en dass-avis som ble brukt av alle som brukte dassen. Hver familiemedlem sitter å driter og leser i samme avisen. 7695441[/snapback] Er jo verre og tenke på at det er folk før deg som legger de svette skinkene sine ned på dosetet. 7695446[/snapback] Jeg vil bare informere om at forskning viser at det er mer bakterier på tastaturet ditt, enn det er på dosetet... *Hurra til tastatur-rens* Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg leser ikke på do nei Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ingenting slår Donald på do :!:Hva skal det bety? At Donald er et drittblad?Nei. Det betyr at Donald er dritbra Lenke til kommentar
Radiowave Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 ...Iblandt tar jeg bilder av meg for å sende til dama eller kompiser.. ha ha.. 7695799[/snapback] Syke syke mannen! 7695872[/snapback] Kan godt sende en til deg også hvis du ønsker det.. 7696239[/snapback] Fint gjort å tilby deg, men ellers takk. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sitter aldri så lenge på do at jeg rekker å lese no som helst. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 dassrullen.... neida, leste donald før, men det er lenge sia nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Når dere er ferdig på do bruker dere bladet/avisa til og tørke dere med da ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Harry Potter, faktisk! Ellers går det mye i aviser (hovedsakelig Drammens Tidende) og blader og sånt som modern abbonerer på (HjemmePC, Komputer for alle, Dine penger, MOTOR og cupido). Det vil si at det går i alt fra skjønnlitteratur til lokalavis til "PCblader for dummies" til sexnoveller!.. Nok en gang: Faktisk! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Pondus (Den fjerde boka) Tommy og Tigern (Bok) Ellers er det noen ganger EDGE eller Official Xbox 360 Magazine, eller noen av våre drøsser med Larson, Nemi, og Donald bøker/hefter/blader. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sitter aldri lenge nok til å kunne lese, men jeg pleier å lese i dusjen noen ganger. Henger bladet på en sånn henger også blar jeg med venstrehånden. Haha, nå føler jeg at jeg avslører noe kjempehemmelig om meg selv. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sitter aldri lenge nok til å kunne lese, men jeg pleier å lese i dusjen noen ganger. Henger bladet på en sånn henger også blar jeg med venstrehånden. Haha, nå føler jeg at jeg avslører noe kjempehemmelig om meg selv. 7702526[/snapback] :!: det hørtes litt stress ut da! Lenke til kommentar
catolap Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hjemme leser jeg Scream, Monster, FHM, Vi Menn++ På jobb så drar jeg som regel fram mobilen og waper, eller spiller.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har ofte med laptopen så jeg snakker med folk på MSN Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Leser det jeg har for hånden! Det kan være hjemmepc, illustrert vitenskap og donald duck & co selvfølgelig På hytten har vi noen egne dassbøker som er artig å lese i også Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har sittet opptil en halvtime på do og lest både Donald Pocket, illustrert vitenskap, alskens kataloger og mye annet dritt. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg leser ingenting. Blir ferdig med det så raskt som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå