Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Fatter ikke at dere leser på dassen i det hele tatt. Når jeg driter, prøver jeg å bli ferdig fortest mulig. Lese, det gjør jeg på senga. Lenke til kommentar
windozer Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 bøker... 90% poker 5% stox 5% annet.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 FHM er en klassiker hos meg.. og pondus e bra.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Det er nok det at a) Folk som urinerer på do kan fort spre litt over på blader som ligger ved siden av b) Legges bladet ned på gulvet hvor det fort kan være urent (av åpenbare grunner) så blir også bladet urent c) Viktigst av alt, enkelte av dosinkene tørker seg underveis og fortsetter så i påvente av neste "kabel" (jeg aner ikke hvorfor), tar så opp bladet og leser videre. d) Enkelte er bare skitne på hendene normalt sett. Å bruke et blad som urene folk har brukt før er en smittekilde. 7857471[/snapback] Så bra at bladene jeg tar med på do ligger på stolen foran, og ikke legges igjen på badet år jeg er ferdig. I tillegg tar jeg ikke i bladet etter å ha gjort med ferdig Endret 3. februar 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det går vel mest i diskusjon.no. Må jo ha med laptopen på dassen! Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Donald Duck og co helt klart altid gjort 7694412[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Her går det i Illustrert Vitenskap Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Nå for tiden leser jeg "KRIG!" av Knut Nærum. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hvis man vasker seg på henda etter å ha vært på do, så skulle vel det ikke være noen problemer med bakteriene man får fra et blad? selv leser jeg skjelden på do! Endret 3. februar 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Utrolig at kun én annen har nevnt Dassboka. Skaff dere den! Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Etikettene på såper, shampoo etc Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Går mest i Donald og HjemmePc. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vi Menn,Mann,FHM,HjemmePc stort sett. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Utrolig at kun én annen har nevnt Dassboka. Skaff dere den! Anbefales på det varmeste. 7866361[/snapback] Den er meget bra! finnes mange forskjellige utgaver! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Sånn går det for seg: Inn på badet Drar ned buksa, setter meg på setet Finner frem blad Gjør mitt Legger fra meg blad (på egnet sted/stativ) Tørker meg, vasker hendene og går (buksa husker jeg selvsagt å ta på meg igjen) Bladet er ikke i nærheten av uhumskheter under hele seansen, siden jeg legger det bort før grovarbeidet tar til. Likevel er det gjerne slik at do-blader forblir do-blader til de kastes. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dassboka er en slager jo! Pondus og M! og slike blader funker jo og. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det som måtte ligge i veggkurven der og da. For øyeblikket: To utgaver av Under Dusken, IKEAs 2007-katalog og Skrue Pocket nr. 141. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg leser som regel Mixmag og Computer Music på do. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Fatter ikke at dere leser på dassen i det hele tatt. Når jeg driter, prøver jeg å bli ferdig fortest mulig. Lese, det gjør jeg på senga. 7860581[/snapback] Fatter ikke at du leser på senga i det hele tatt. Når jeg sover, prøver jeg å bli ferdig fortest mulig. Lese, det gjør jeg på dassen. Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 fint lite egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå