Gå til innhold

Hva leser du på do?


LockBreaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nok det at

 

a) Folk som urinerer på do kan fort spre litt over på blader som ligger ved siden av

b) Legges bladet ned på gulvet hvor det fort kan være urent (av åpenbare grunner) så blir også bladet urent

c) Viktigst av alt, enkelte av dosinkene tørker seg underveis og fortsetter så i påvente av neste "kabel" (jeg aner ikke hvorfor), tar så opp bladet og leser videre.

d) Enkelte er bare skitne på hendene normalt sett. Å bruke et blad som urene folk har brukt før er en smittekilde.

7857471[/snapback]

Så bra at bladene jeg tar med på do ligger på stolen foran, og ikke legges igjen på badet år jeg er ferdig. I tillegg tar jeg ikke i bladet etter å ha gjort med ferdig :thumbs:

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Sånn går det for seg:

Inn på badet

Drar ned buksa, setter meg på setet

Finner frem blad

Gjør mitt

Legger fra meg blad (på egnet sted/stativ)

Tørker meg, vasker hendene og går (buksa husker jeg selvsagt å ta på meg igjen)

 

Bladet er ikke i nærheten av uhumskheter under hele seansen, siden jeg legger det bort før grovarbeidet tar til. Likevel er det gjerne slik at do-blader forblir do-blader til de kastes.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fatter ikke at dere leser på dassen i det hele tatt. Når jeg driter, prøver jeg å bli ferdig fortest mulig. Lese, det gjør jeg på senga.

7860581[/snapback]

Fatter ikke at du leser på senga i det hele tatt. Når jeg sover, prøver jeg å bli ferdig fortest mulig. Lese, det gjør jeg på dassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...