Gå til innhold

Hva leser du på do?


LockBreaker

Anbefalte innlegg

Sitter aldri lenge nok til å kunne lese, men jeg pleier å lese i dusjen noen ganger. Henger bladet på en sånn henger også blar jeg med venstrehånden. Haha, nå føler jeg at jeg avslører noe kjempehemmelig om meg selv.  :blush:

7702526[/snapback]

Det pleier jeg også å gjøre. Bare at det går mer i bøker da :p stress å unngå å få dem våte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg er på do gjør jeg en av mange ting: Spiller PSP eller Nintendo DS Lite, Leser VG, Dagbladet eller lokalavisen, leser Donald Duck & Co eller andre tegneserier eller leser vitsebøker.

 

Går fort en halvtime eller tre på toaletten ja :)

7715041[/snapback]

 

 

Litt OT, men vi ble født 4 okt 91 begge to :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:hmm: Av og til har jeg med med DS'n og er på dette forumet blant annet (VNC ;D), kanskje jeg sitter på do akkurat nå. :---O

 

Sitter aldri lenge nok til å kunne lese, men jeg pleier å lese i dusjen noen ganger. Henger bladet på en sånn henger også blar jeg med venstrehånden. Haha, nå føler jeg at jeg avslører noe kjempehemmelig om meg selv.  :blush:

7702526[/snapback]

Det pleier jeg også å gjøre. Bare at det går mer i bøker da :p stress å unngå å få dem våte.

7708922[/snapback]

:!: Blir det ikke dyr strømregning hvis du leser bøker i dusjen?

Lenke til kommentar

Leser aldri noe som helst, ikke blader/bøker iallefall. Men siden vaskemaskinen er rett forran dassen bruker jeg å lese av teksten jeg finner der. En pose med Omo Color er også plassert i en hylle direkte til høyre for der jeg sitter, den har jeg også lest - mang en gang. 4015 ganger, tenker jeg, om jeg går utifra at jeg har sitti på dass 365 dager i året, i 12 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...