LockBreaker Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Helt siden våre forfedre gjorde fra seg i en grop med runene på fanget, har lesestoffet vært en viktig del av tilværelsen på do. Det har vert til glede og irritasjon, blant annet for tissetrengte foreldre og søsken. Derfor spør jeg deg, hva leser du på do? I denne topicen er det meningen å skrive hva du leser på do og du kan også skrive inn all annen "dorelatert informasjon." Jeg for min del foretrekker Donald Duck og co. + HjemmePC og PC World Norge. Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Donald Duck og co helt klart altid gjort Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg leser ei når jeg er på do. Gjør meg ferdig så fort som mulig og fortsetter med andre gjøremål. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg pleier å lese VG eller Dagbladet, som regel er det dessverre samme avis fra forrige dorunde. Og når jeg har lest avisene 10 ganger for mye så pleier jeg å studere Viasat guiden, som alltid går rett fra postkassen til do hjemme hos oss. Men det er på tide å oppdatere aviskorga på do nå. Siste Dagbladet er fra 18.desember og inneholder et stort bilde av Eli Hagen på side 49. Det kombinert med drittlukta har en tendens til å gjøre meg veldig kvalm. Forøvrig når jeg ikke har noe valg og må gjøre mitt fornødne andre plasser enn hjemme, og det ikke finnes lesestoff, så pleier jeg å lese bakpå gamle deodorant flasker og lignende. Ikke så veldig givende, men nødvendig. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Leser aldrig når jeg er på do.. Sitter max 2 min. da jeg driter Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ingenting, driten kommer med en gang så. Lenke til kommentar
Radiowave Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Her hos oss går det i Pondus. Det er nesten som om jeg merker trangen til et dobesøk hver gang det kommer et nytt nummer i posten. Har også en del litt eldre blader av Illustrert Vitenskap. Jeg forstår ikke folk som ikke leser på do. Det føles feil å gå på do en plass det ikke er noe å lese i. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er jeg den eneste som tar med laptopen på do? Lenke til kommentar
pregra Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 For det meste Pondus, noen ganger VG Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Leser ikke noe, men tankene flyr. For eksempel laget jeg, i hodet, et kort foredrag om en bok når jeg satt på do i forgårs. Når en ikke har noe annet å gjøre enn å stirre på flisene med et visst 70-talls flashback og kikke på vel så gamle avisutklipp som hindrer speilet på døren i å klirre, kan en like så godt tenke litt. Foredraget var lekse, om noen lurer. Er jeg den eneste som tar med laptopen på do? 7694473[/snapback] Nei, en kamerat gjør det samme. Med mindre du har skikkelig renneræv, overlever du vel såpass? Endret 10. januar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Baksiden av dorullpakken. Men egentlig foretrekker jeg å leke med dorullkjernene. Er nok oppi 20-25 nå Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Skjeldent jeg sitter så lenge på do at jeg tar meg tid til å lese. Har vært et par ganger jeg satt i litt lengre tid bare for å lese ferdig Donald eller noe Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Dassboka er perfekt. Guinnes World Records kan også anvendes. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Altaposten. Bare sjit der så. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Leser nok ikke på do, har ikke noe å lese. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Leser innholdsfortegnelsen til vannbasert glidemiddel. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Leser ingenting. Tar jo ikke lange tiden akkurat. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Alt mulig, egentlig .. Jeg MÅ ha lesestoff på dass.. Blir gal hvis jeg ikke finner noe, og jeg virkelig må.. I det siste går det i Pondus 0 - 6 .. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hender jeg drar opp telefonen bare.. Leser meldinger \ sender meldinger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå