Gå til innhold

Minske en videofil..hvordan ?

Anbefalte innlegg

Jeg legger ut noen video filer på Youtube.Men så hender det at noen er større en 100MB (som er max størrelsen)

Hvordan kan jeg forminske størrelsen på videofilene ?

Det kunne jo være en mulighet å lagre dem i lavere kvalitet.

Men hvilket program eller hvordan gjør jeg det ?

Takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er mange program som kan gjere dette, men kva har du? Har du laga videoane sjølv, og i so fall, med kva program?

7694403[/snapback]

Nei...Dette gjelder AVI videoklipp generelt.

Men du nevnte ikke hvilke program jeg kunne bruke/prøve.

Lenke til kommentar

Tenkte at om du laga videoen sjølv so ville det mest praktiske vere å bruke det same programmet, om mogeleg.

YouTube anbefaler å bruke codecen XviD. Det enklaste programmet å konvertere til XviD med som eg veit om er AutoGK. Den største ulempa er at konverteringa kan ta lang tid. Vil du ha litt meir kontroll og enkle mogelegheiter for å redigering (klippe bort uynskja deler) er Virtualdub eit flott program, men det er mindre intuitivt enn AutoGK. Du skal vel berre komprimere, so då er AutoGK eit bra val.

Windows Media kan sikkert og brukast. Windows Moviemaker, som du finn på startmenyen, kan brukast til det, men om du vil ha meir kontroll over innstillingane er Windows Media Encoder eit flott program (sjå her for tips til bruk).

Til sist, om du vil ha berre eitt program som kan konvertere til og frå mange ulike format, so er SUPER, som du kan finne på eRightsoft.net eit greit program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...