samme Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 skal kjøpe det, men vet ikke om jeg skal gå for PS2 eller PC utgaven. det er jo det samme spillet, men hvor vil jeg få mest ut av det? vil gjerne vite litt om hvorfor også, ikke bare sånne svar som "alle vet at PC suger, gå for PS2!!!" var bare det:-) -samme (som sist) [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-26 16:54 ] Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Vil si at jeg generelt ville kjøpt spill til pc istedenfor ps2, for det første er kontrollsystemet ofte veldig tungvint på ps2 og det er ikke samme muligheten til å oppgradere spillene med patcher(tror jeg ihvertfall) på ps2. PC har sikrest ytelse og du er garantert mulighet til å laste ner patch og annet snax.. Jeg anbefaler pc til alle spill jeg, pc er best Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Vil si at jeg generelt ville kjøpt spill til pc istedenfor ps2, for det første er kontrollsystemet ofte veldig tungvint på ps2 og det er ikke samme muligheten til å oppgradere spillene med patcher(tror jeg ihvertfall) på ps2. PC har sikrest ytelse og du er garantert mulighet til å laste ner patch og annet snax.. Jeg anbefaler pc til alle spill jeg, pc er best Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Helt klart PC... billigere, bedre grafikk, enklere å styre duden... Har det på PC - det rocker! :smile: Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Spillene er så vidt jeg vet nærmest identiske, og de fleste synes å si seg fornøyde med kontrollene også på PS2. For en såpass grom auditiv og visuell opplevelse som Hitman 2, ville jeg derfor først og fremst vurdere lyd- og bilde-forhold. Hvor stor TV du benytter til PS2 kontra størrelsen på din monitor, og hvor god lyd du får ut av din komputer satt opp mot TV-stuas anlegg. For ikke å snakke om hvor god stolen du skal sitte på er. Sofa er vel bedre enn kontorstol? Turn down the lights. Watch the intro. Feel good. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 PC-versjonen er best! Grafikken er mye bedre og du kan evt. patche spillet. Jeg har spilt rundt spillet og syns det er dødsbra - anbefales! Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg kan ikke så veldig mye om ps2, men jeg vet at PC spill er litt bedre enn konsoll spill. (både grafisk og økonomisk) Lenke til kommentar
samme Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 takker for alle fine svar, bare å komme seg i butikken nå som eksamen er over og alt er fint:-) må bare sjekke om pcen er tøff nok.. -samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå