Gå til innhold

Kjøpe Hitman 2 på PC eller PS2?

Anbefalte innlegg

skal kjøpe det, men vet ikke om jeg skal gå for PS2 eller PC utgaven.

det er jo det samme spillet, men hvor vil jeg få mest ut av det?

vil gjerne vite litt om hvorfor også, ikke bare sånne svar som "alle vet at PC suger, gå for PS2!!!"

var bare det:-)

-samme (som sist)

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-26 16:54 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil si at jeg generelt ville kjøpt spill til pc istedenfor ps2, for det første er kontrollsystemet ofte veldig tungvint på ps2 og det er ikke samme muligheten til å oppgradere spillene med patcher(tror jeg ihvertfall) på ps2. PC har sikrest ytelse og du er garantert mulighet til å laste ner patch og annet snax..

Jeg anbefaler pc til alle spill jeg, pc er best

Lenke til kommentar

Vil si at jeg generelt ville kjøpt spill til pc istedenfor ps2, for det første er kontrollsystemet ofte veldig tungvint på ps2 og det er ikke samme muligheten til å oppgradere spillene med patcher(tror jeg ihvertfall) på ps2. PC har sikrest ytelse og du er garantert mulighet til å laste ner patch og annet snax..

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Spillene er så vidt jeg vet nærmest identiske, og de fleste synes å si seg fornøyde med kontrollene også på PS2. For en såpass grom auditiv og visuell opplevelse som Hitman 2, ville jeg derfor først og fremst vurdere lyd- og bilde-forhold. Hvor stor TV du benytter til PS2 kontra størrelsen på din monitor, og hvor god lyd du får ut av din komputer satt opp mot TV-stuas anlegg. For ikke å snakke om hvor god stolen du skal sitte på er. Sofa er vel bedre enn kontorstol?

Turn down the lights. Watch the intro. Feel good.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...