lefsaker Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er det noen som vet om et forum som er lett å integrere i en webside? Har testa ut disse forumene til nå, men har ikke finni ut hvordan jeg fjerner designet (hvis det går): IPB PHPBB vBulletin SMF Vikingboard Lenke til kommentar
glad Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 du må endre designet til forumet.. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 altså, det å kunne lete seg frem i administrasjonsmenyene til disse forumene og se på filstrukturen er ikke så vanskelig. tar deg maks et minutt å finne det i phpBB eller IPB. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Er det noen som vet om et forum som er lett å integrere i en webside? Har testa ut disse forumene til nå, men har ikke finni ut hvordan jeg fjerner designet (hvis det går): IPB PHPBB vBulletin SMF Vikingboard 7693957[/snapback] miniBB 1.8x er et forum som er enkelt og intregrera i websiden/designe Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 miniBB 1.8x er et forum som er enkelt og intregrera i websiden/designe 7696113[/snapback] Prøver det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Du bør prøve PunBB (http://punbb.org). Bruker det selv, og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 PunBB var genialt! Da gikk jeg for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå