Gå til innhold

Lenge siden en skikkelig Netcom kampanje...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fri innmelding for Active Talk og Young Talk. På shop.netcom.no er det masse gode tilbud, særlig på Robbie Williams-versjoner av Div. Sony Ericsson telefoner (denne går det masse reklame for på TV for tiden). Dessuten er Nokia N73 veldig billig på webshopen også. Forhandlerne kjører også en del kampanjer nå, bare å følge med. Har lagt merke til en stille høst fra NetCom, men nå har vi ikke lenger noe å klage på.

 

Lykke til i jakten på ny telefon! :D

Lenke til kommentar

Det kommer når det kommer nye ting. tenker det kommer gratis videosamtale og tvtitting osv litt framover. Uten slike ting blir de ikke burkt. husker selv jeg hadde netcom og fikk sende gratis mms hver lørdag :D

 

Nå har jeg chess og betaler 39øre sms'n og skal over på onecall for å spare ennda en hundrings i mnd :D

det er bedre enn kampanjer.

 

*netcom hadde sony erikson k750i til 1kr med young talk, skulle gjærne hatt den :/*

Lenke til kommentar

Var på møte med NetCom i dag om hva som kommer fremover og det kommer hvertfall litt SE telefoner som blir billig, i tillegg til Nokia 5500 og Nokia 5200. Kommer også litt annet nytt, men får ikke lov til å røpe hva, så dere får vente til neste måned og neste måned der igjen :)

Lenke til kommentar

Synes det har vært slapt med kampanjer i det siste jeg og. Netcom har dessuten ikke kommet med noe nytt på abonnementsfronten på LENGE, eneste var den påtvungne prisnedsettelsen på youngtalk. Kontantkortet deres er jo det kalrt dyreste du finner pr dags dato, virker som netcom bevisst prøver å kvitte seg med alle kontantkortkundene sine når selv telenor kan vise til priser rundt 1\4 av det netcom kan.

Lenke til kommentar

sony erikson w300i med smart talk og den nye cden til robbie for 1kr

youngtalk settes ned ringeprisen fra 1,99kr til 1,49

 

bra nok til å slå telenor det...

 

ser også at f.eks telefon med ett netcom abonemang og en telefon med telenor abonemang som har ca samme ringepris osv. Der knuser netcom telefon prisen. Telenor selger f.eks for ett stykke over 1000kr mens netcom er nede i 500kr...

Lenke til kommentar
Synes det har vært slapt med kampanjer i det siste jeg og. Netcom har dessuten ikke kommet med noe nytt på abonnementsfronten på LENGE, eneste var den påtvungne prisnedsettelsen på youngtalk. Kontantkortet deres er jo det kalrt dyreste du finner pr dags dato, virker som netcom bevisst prøver å kvitte seg med alle kontantkortkundene sine når selv telenor kan vise til priser rundt 1\4 av det netcom kan.

7711292[/snapback]

 

Begge nyhetene jeg snakket om (som jeg egentlig ikke får lov til å røpe) kommer til å mette etterspørselen din på savnet etter noe nytt på abofronten og kontantkort priser. Resten får dere se de neste 2 månedene.

Lenke til kommentar
Begge nyhetene jeg snakket om (som jeg egentlig ikke får lov til å røpe) kommer til å mette etterspørselen din på savnet etter noe nytt på abofronten og kontantkort priser. Resten får dere se de neste 2 månedene.

7724987[/snapback]

Høres bra ut, har vurdert trådløs familie fra netcom, men med dagens priser på spesielt kontantkort har det vært uaktuelt. Får håpe de kommende løsningene kan matche telenor bedre.

Lenke til kommentar
ulåst nokia 6233 til 500,- med activetalk og fri innmelding på shop.netcom.no er vel ikke så galt det? noen bedre tilbud på denne telefonen? (minste totalpris og ulåst)

7725227[/snapback]

 

 

For meg ser det ut til at NetCom er i ferd med å øke sponsingen på active talk, før helga kikket jeg på K610i som da hadde en pris til 790,-, er prisen 590,-. Utfra min egen hukommelse ser det ut til at prisene har beveget seg ned med en hundrelapp og to på flere modeller.

 

Er fristet til å slå til på en K610i rød.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg kan se så blir prisen ved kjøp av kort i butikken 1,49,- men å fylle på via nettet så sparer du deg den turen ned til Rimi også :p

 

Ser ut som om prisen på SMS forblir den samme. Kan ikke se at det er noen endring der ennå i alle fall, men tror nok at NetCom følger med på hvordan prisene er hele tiden ...

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke er bundet av noen taushetsavtaler mot NetCom :tease:

 

NetCom kommer etter det jeg vet med ActiveTalk Pluss

199,- i mnd og hele 10 øre billigere å ringe enn med vanlig AT. Telefonene skal også bli littegrann billigere med dette abonnementet.

 

En hard konkurrent til Telenor Superminutt der altså :p

Endret av mckvakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...