Skagen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Hei. Har en Linksys WRT54G version 7 (s/n: CDFE********) som jeg har litt problemer med. Jeg har nå lest litt om DD-WRT, men dessverre er v7 inkompatibel med DD-WRT. Finnes det noen andre firmware-alternativer til WRT54Gv7? Jeg har funnet denne siden som tar for seg oppgradering av v5 og v6 til linux, men ikke v7. Jeg kan heller ikke finne v7 under support/firmware download-siden til Linksys... Edit: Fant en artikkel om at Linksys har lansert ny beta-firmware for v7 her. Endret 10. januar 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det e kun Linksys som har firmware til den (såvidt jeg vet). Det er forskjell fra v5-6 og v7 slik at du ikke kan bruke mikro/miniversjoner av dd-wrt etc. Sannheten er at de nye wrt54g er dårlige routere sammenlignet med de gamle. De har lite minne og tåler ikke mye belastning. Det er wrt54gl som er den 'nye betegnelsen' på wrt54gv1-4. Uansett så finnes det mange nye routere som er bedre enn disse gamle Linksys routerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå