Hermit Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Enkelt og greit, hvor bra vil dette gå? Jeg ønsker da altså ikke å skade forsterken på noen måte. Det er en Pioneer VSX-D514 om det skulle ha noe å si. På forhånd takk. Endret 10. januar 2007 av Hermit Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ser ikke noe iveien for det egentlig.. Er jo ikke akkurat noe mekanikk inni der. Foruten om kanskje en vifte? som uansett ikke burde ta noen skade av det. Viktigste er at den får litt pusterom på sidene så den ikke blir overoppheta. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det blir vel sånn ca som xbox360, den klarer det bra med cd inni også Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Tunge komponenter, som f.eks strømforsyningen er sannsynligvis montert med tanke på forsterkeren står vannrett. Mulig det sliter noe på festene til denne om du setter forsterkeren på høykant. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Men strømforsyningene er ofte festet i hjørner. Så hvis det hjørne med den står ned tror jeg det skal gå helt fint Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Hm.. Ok. Takk for svar, da tar jeg sjansen på å snu den på høykant, med strømforsyningen ned (selv om det ser dumt ut, for da peker bunnen utover). Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 På noen forsterkere er kjøleribbene utformet slik at luft blir "sugd" opp gjennom kjølerillene. (Lufta i rillene blir varmet opp og stiger, og trekker inn ny luft i bunnen). Snur du en slik på siden vil den kjøle-effekten bli redusert. Hvor mye det vil si i praksis er en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå