LadyKatie Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har nå funnet ut hvordan jeg importerer filmer fra Mine Dokumenter og ville spille de av på iTunes. Plutselig poppet det opp en melding der hvor disse filmene ikke kunne spilles av på iPoden. Er det noen som vet hva som skal til for å spille av disse filene på iPoden? Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg fant en gang en side hvor det sto akkuratt den informasjonen man trenger for dette her! Hadde lett etter det for en lang stund selv, så ble ganske glad når jeg fant det. På den siden skal du laste ned ett program som heter Nero Recode, videre på siden er det guide hvordan man nettopp gjør om filmer og videoer til iPod størelse. Kommer snart, bare jeg finner det igjen Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Ingen som har noe forslag? Var litt dødt akkurat nå Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du må konvertere de til apple sitt egene format. Jeg mener å huske at du kan gjøre det i itunes. Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 har en film på 1 1/2 time. Tar det lang tid før den er konvertert? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ja, det vil jeg tro... Står det ikke no estimated time der? Jeg har altid satt på konvertering over natten, så har jeg sluppet å tenke på det Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Fant den jeg vøtt! http://arstechnica.com/guides/tweaks/ipod-video.ars/5 Ganske simpelt Den er til Windows da, men det går ann å få til Mac osv. Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Kan ikke akkurat si jeg helt vet hvor jeg skal for å laste ned Nero Recode. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Mener det er her http://www.softpedia.com/get/CD-DVD-Tools/...ro-Recode.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå