jolil123 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ville bare si at alle som bor i kr.sand kan komme på Lanimo 07-første halvdel av vinterferien. www.lanimo.net Ikke oppe ennå.. Der står alt du trenger å vite o.l! litt info om lanet: Ligger på på tveit-ve-skole, i gymsalen. plass til rundt 70-80stk, altså ikke det største lanet. men vi jobber med det! koster rundt 200-300kroner. Er man under 18år må man ha tillatelse fra foresatte, evt. en lapp der det står at man kan delta på lanet. Vi har kiosk med mat, men anbefaler å ta turen til nærmeste butikk viss man vill leve litt sunt! soving foregår i garderobene. Det er mulig å dusje i lokalet viss man føler behov for det! comboer og premier: Counter-strike compo, 5vs5. vi prøvde å få til en penge premie, men var vist ikke mulig, siden vi har med fritidsetaten å gjøre. Gavekort funket bra følte vi, så man kan vinne et gavekort på gamezone, spaceworld o.l. Samme med wc3 compo! er det noe annet dere lurer på så gi tilbake melding. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Husker sist gang jeg var med på LANimo. Da kostet det bare 150,-. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Pål snakket om noe sånt. Får se om jeg finner veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Pål snakket om noe sånt. Får se om jeg finner veien. 7900273[/snapback] Pål, ja! Han er en kjerne kar . Sinnsykt gøy når han klikker. (Og det hender ofte, da han har mye ansvar på sine skuldre). Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Pål snakket om noe sånt. Får se om jeg finner veien. 7900273[/snapback] Pål, ja! Han er en kjerne kar . Sinnsykt gøy når han klikker. (Og det hender ofte, da han har mye ansvar på sine skuldre). 7902042[/snapback] Han har et stort hat mot "Jonas". Men, er dette et spill-lan, eller er det muligheter for at folk med design og html ferdigheter kommer? Lenke til kommentar
jolil123 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 det er vell egentlig mest rettet mot spilling, men tror du er velkommen viss du har forferdelig lyst å holde på med html / php Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 det er vell egentlig mest rettet mot spilling, men tror du er velkommen viss du har forferdelig lyst å holde på med html / php 7920042[/snapback] Har spilt cs i 4 år, så det er vell neppe et problem. Probemet er at jeg prøver å komme meg vekk fra det... Lenke til kommentar
jolil123 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Skal ikke tvinge deg til å komme ! =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Men det er anbefalt å komme. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har dere fikset god sikkerhet? Er det muig å gå ut med en data uten at noe merker det? Jeg spør jo fordi jeg ikke vil miste noe.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det er alltid folk som er oppe og går. Dessuten kjenner alle hverandre her i Tveit så det er vanskelig ja. Personlig har jeg vurdert å ta med meg PC'n hjem vær gang jeg skal dusje og slikt. Mye av grunnen er at jeg nettopp har kjøpt meg et nytt "beist". Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ok. Får se. Mulig jeg drar med meg en gjeng så kan vi slenge oss på compoen. Men dere har altså ikke lyst å slenge opp en visuell kreativitet konk? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har fått snakket med endel folk nå, så det blir folk med kunnskaper. Må jo si at dere har gjort en jævlig dårlig jobb med hjemmesidene, for der står det absolutt ingenting nyttig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) LANet er AVLYST! Ukjent grunn* Endret 23. februar 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Avlyst du... Nesten alle spilte WoW. Noen fler som var der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dette var en av de værste bumpene jeg har sett. Se på datoen jeg skrev innlegget! Det er over et halvt år siden. Det var LANet som var sist vinterferie jeg snakket om. Lenke til kommentar
jolil123 Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 haha, Fredrik jaja noen kan ta feil xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå