Gå til innhold

lanimo, lan in my opinion!


Anbefalte innlegg

Ville bare si at alle som bor i kr.sand kan komme på Lanimo 07-første halvdel av vinterferien.

 

www.lanimo.net

Ikke oppe ennå..

Der står alt du trenger å vite o.l!

 

litt info om lanet:

Ligger på på tveit-ve-skole, i gymsalen. plass til rundt 70-80stk, altså ikke det største lanet. men vi jobber med det!

 

koster rundt 200-300kroner. Er man under 18år må man ha tillatelse fra foresatte, evt. en lapp der det står at man kan delta på lanet.

Vi har kiosk med mat, men anbefaler å ta turen til nærmeste butikk viss man vill leve litt sunt! :)

 

soving foregår i garderobene. Det er mulig å dusje i lokalet viss man føler behov for det!

 

comboer og premier:

Counter-strike compo, 5vs5. vi prøvde å få til en penge premie, men var vist ikke mulig, siden vi har med fritidsetaten å gjøre.

Gavekort funket bra følte vi, så man kan vinne et gavekort på gamezone, spaceworld o.l.

 

Samme med wc3 compo!

 

er det noe annet dere lurer på så gi tilbake melding.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM
Pål snakket om noe sånt. Får se om jeg finner veien.

7900273[/snapback]

Pål, ja! Han er en kjerne kar :D . Sinnsykt gøy når han klikker. (Og det hender ofte, da han har mye ansvar på sine skuldre).

Lenke til kommentar
Pål snakket om noe sånt. Får se om jeg finner veien.

7900273[/snapback]

Pål, ja! Han er en kjerne kar :D . Sinnsykt gøy når han klikker. (Og det hender ofte, da han har mye ansvar på sine skuldre).

7902042[/snapback]

Han har et stort hat mot "Jonas". Men, er dette et spill-lan, eller er det muligheter for at folk med design og html ferdigheter kommer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det er alltid folk som er oppe og går. Dessuten kjenner alle hverandre her i Tveit så det er vanskelig ja. Personlig har jeg vurdert å ta med meg PC'n hjem vær gang jeg skal dusje og slikt. Mye av grunnen er at jeg nettopp har kjøpt meg et nytt "beist".

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Dette var en av de værste bumpene jeg har sett. Se på datoen jeg skrev innlegget! Det er over et halvt år siden. :wow:

Det var LANet som var sist vinterferie jeg snakket om.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...