FenrisC0de Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har en "ClearScreen Overlay for Microsoft Zune" som består av en tynn film jeg klistrer over skjermen på mp3-spilleren min. Problemet er at det var små støvkorn elns på filmen, noe som lager små luft "bobler" på skjermen. Er det mulig å rense vekk disse på noe vis uten å ødelegge klisteret? Takk! Lenke til kommentar
Joney Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har en "ClearScreen Overlay for Microsoft Zune" som består av en tynn film jeg klistrer over skjermen på mp3-spilleren min. Problemet er at det var små støvkorn elns på filmen, noe som lager små luft "bobler" på skjermen. Er det mulig å rense vekk disse på noe vis uten å ødelegge klisteret? Takk! 7693372[/snapback] kan du se dem? støvkorna Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 yepps.. vet ikke om det er støv eller om det er.. ja..jo.. det er støv av noe slag.. støv eller lo Lenke til kommentar
Joney Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 yepps.. vet ikke om det er støv eller om det er.. ja..jo.. det er støv av noe slag.. støv eller lo 7693488[/snapback] hva med å bruke en pinsett? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 heh, noen av støvkornene eller hva det nå er for noe er litt for vanskelig å fjerne med pinsett tror jeg Lenke til kommentar
Joney Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 heh, noen av støvkornene eller hva det nå er for noe er litt for vanskelig å fjerne med pinsett tror jeg 7693533[/snapback] to pinsetter da... neida... nei nei, vert et forsøk da Har ingen flere forslag Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 men vil klisteret gå vekk hvis jeg feks prøver å rense det med et stykke tøy elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå