Melvin Snerken Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Heisann! Skal innstalere Vista når og vil kjøre dual-boot. Har fått tak i Norton PartitionMagic 8.0 som jeg skulle bruke til å lage en liten partisjon til. Men når jeg har laga partisjonen og skal restarte dataen. Så kommer det en sånn Making you partition ting.. 1 av 3 masse %'er og slik. Så jeg bare lar det gå sin gang og venter. Men etter en stund så kommer denne meldingen opp: Error 1655: FRS NOT IN ANY DIRECROTY, FILE 11800 -11800 Hva skjer? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 går det an å innstalere vista på en ekstern hdd? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Ingen som veit noe? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det burde gå fint det, er jo en vanelig hdd. Men du får nok en litt lavere ytelse siden du ikke har samme hastighet på ekstern som intern. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Bruk Windows sitt partisjoneringsverktøy til partisjonering, neste gang du vil ha trøbbel kan du ta i bruk PM8.0. ondskapen: Hvis det dreier seg om e-sata har han tilnærmet samme hastighet som en intern disk koblet rett til kontroller. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) det dreier seg om en ekstern harddisk via usb2. jeg vil ikke anbefale å installere OS på den.. Endret 11. januar 2007 av shaaland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå