Ultra_Fisk Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hey, vi har en pc som pappa bruker som han hadde et fask program på Rvs-com eller noe.. Nå har vi xp på den pcen igjen, og da trenger jeg et annet program eller en annen version av dette tror jeg.. Noen forslag!? mvh Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hva med Symantec? Følger med i Antivirusen tror jeg. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Noen plz!!! Jeg kan da ikke vite hvilken antivirus det er... Lenke til kommentar
xoop Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Det er jo et innebygget faksprogram i WinXP. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Du finner helt sikkert noe på Tucows. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hvis han har brukt det i jobb sammenheng, så er det nesten helt sikkert enten Trio Datafax eller Zetafax. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 18:46, skrev Cerwell:Hva med Symantec? Følger med i Antivirusen tror jeg. Winfax følger _ikke_ med i noe antivirus nei. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 16:15, skrev Ultra_Fisk:Hey, vi har en pc som pappa bruker som han hadde et fask program på Rvs-com eller noe..Nå har vi xp på den pcen igjen, og da trenger jeg et annet program eller en annen version av dette tror jeg..Noen forslag!? RVS-COM light i 2.0 versjon eller RVS-COM i fullversjon? Faks og ISDN er et problem, det er få ISDN-kort som hånterer faks, Eicon Diva gjør det og da kan du muligens bruke faksen som følger med i XP, ellers er jo winfaxpro fra symantec et utmerket valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå