Gå til innhold

Its-learning problemer ...

Admiral1

Anbefalte innlegg

Its Learning (noe skole greier ++) har nå vært nede over helgen, så funket ikke passordet mitt lenger... og det gjorde heller ikke det nye jeg fikk (automail) ...

Men nå, nå funker ikke noe. Det står "Brukerkontoen er låst. Kontakt systemadministrator.".

Den er grei, men står ikke noe sted på siden om hvordan jeg kan kontakte dem.

Help anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

support:

Link

Support Senter » Nyheter » Påloggingsproblemer?

Påloggingsproblemer?

Innsendt Av: Tine Elizabeth Hjelmervik På: 10 Jan 2007 09:28

Detaljer

Du kan prøve med å slette cookies og midlertidige filer i nettleseren din.

Slik gjør du: i øvre meny-> Tools-> Internet Options-> Temporary Internet Files-> Delete Cookies og Delete Files.

Virker ikke dette og du har brukt mange forsøk på å logge inn, så kontakt lokal administrator på skolen/studiestedet ditt da vi har ikke anledning til å bytte passord for andre enn systemadministrator.

ta å snakk med folka på skolen om det ikke virker

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Skulen vår har også itslearning. Og den skulle vere nede i helga, og til mandag (trur eg) ,for oppdatering frå 3.0 til 3.1, og då kom eg naturleg nok ikkje inn. Men etter helga kom eg meg inn igjen. I starten stod ikkje skulen min på lista, for det var vel skulane som måtte gjere eit eller anna, for at vi skulle få tilgang der att. Men no funkar det, vertfall med meg.

Du kan vel kontakte dei på skulen din som har ansvaret med det, og spørje kva du skal gjere. :)

A.V :)

Lenke til kommentar
Har faktisk det samme problemet, bare at det står at det er feil passord.. :dontgetit:

7693273[/snapback]

Sjekka om du er på riktig kategori?

Jeg går i Vestfold fylkeskomune men It's ville appsolut ha meg til å gå på "Accrington and Rossendale College" :hmm:

edit: loads of skriveleifs

Endret av Joney
Lenke til kommentar
Har faktisk det samme problemet, bare at det står at det er feil passord.. :dontgetit:

7693273[/snapback]

Jeg går i Vestfold fylkeskomune men It's ville appsolut ha meg til å gå på "Accrington and Rossendale College" :hmm:

7693307[/snapback]

Før oppdateringa kunne jeg logge meg på i hvilken som helst kategori, det spilte visst ingen rolle.. Men nå går det ikke selvom jeg har Nordland Fylkeskommune..

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest Slettet-EIV2CS

Still some left ;)

Har du fått det til?

Lenke til kommentar
Its Learning (noe skole greier ++) har nå vært nede over helgen, så funket ikke passordet mitt lenger... og det gjorde heller ikke det nye jeg fikk (automail) ...

Men nå, nå funker ikke noe. Det står "Brukerkontoen er låst. Kontakt systemadministrator.".

Den er grei, men står ikke noe sted på siden om hvordan jeg kan kontakte dem.

Du må gå til dataansvarlige på skolen din, de kan fikse det for deg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...