FCW Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Har lyst på denne PC'en ........hvis jeg får lov av konemor Edit: Stygg som nøkken, men... Endret 10. januar 2007 av FCW Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Var jo ikke så mye spes med den der da. Litt spesiell kjøling, men ellers komplett.no lager varer .. bortsett ifra CPUen Lenke til kommentar
FCW Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 ...Når jeg tenker meg om... Var ikke mye til harddisk de har puttet i denne Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kjøper jo ikke gamingrigg for å ha disker vell? 2x160GB 10k rpm er godt nok det Disker er server :!: Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Lekkert det der, pluss den 27" skjermer i BF verskjon hadde ikk vært å takke nei til.... Men dårlig kjøp ville jeg tro, det å instalere nye deler i DELL er rett og slett et helvete. Så når det går gammelt så er det ut med det, men til gjenngjeld er det vel en stund til det blir gammelt... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 2001 ringte.. de ville ha romteknologien sin tilbake. Topspeccet, men ikke noe du ikke har fått på komplett eller en del andre webshopper i nesten to måneder allerede. Trådstarter : Om du virkelig ønsker denne fordi den er kul er det bare å slå til, men vit at om du lager en tråd i "Hjelp til ny PC"-kategorien her på forumet kan du nok få en del forslag som gir samme ytelse men også gir deg råd til å først smøre "konemor". Lenke til kommentar
IP Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ble litt nysgjerrig på 160 GB disker med 10000 RPM. Har aldri sett noe slikt før. Har heller ikke sett SCSI-disker med den kapasiteten. Mnn får Seagate Cheetah på 146 og 300 GB, ikke 160 GB, såvidt jeg vet (ifølge Kompletts sortiment). Noen som vet hva slags disker dette er? IP Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 De mener kanskje Raptor diskene på 150GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå