Kristoffer_Aurdal Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe Corsair TWIN2X 6400 DDR2 2048MB CL4, da dette bare kostet 100.- kroner mer, men nå har komplett satt ned prisen på CL5 brikkene, så nå er prisforskjellen 600.- kroner. Det jeg lurer på er: Er CL4 brikkene så mye bedre at det er verdt de eksta 600.- kronene, eller bør jeg skifte til CL5 og heller kjøpe meg en S-ATA disk? (har bare IDE) Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det får du selv bestemme,men C4 brikkene skal vel klokke bedre enn C5 brikkene. Så,til daglig bruk vil du ikke merke forskjell på de to forskjellige C4-C5. Men,derimot skal du overklokke litt og karnsje benche superpi eller noen 3Dmarker vil jeg annbefale C4 brikkene,du får det du betaler for her. De er begge to meget gode rambrikker. Forskjellen er at C4 kan du kjøre strammere timings på. Og C4 settet klokker høyere av hva jeg har sett. Lenke til kommentar
Kristoffer_Aurdal Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Ikke planer om å overklokke noe med det første så da går jeg for å kjøpe S-ATA disk jeg da. Tusen takk skal du ha for at du tok deg tid til å svare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå