Deleted__- Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg skriver her fordi at jeg ikke lenger bor hjemme, og enda ikke har skiftet fastlege. Fra og med i høst har jeg til tider hatt brennende følelser i høyre skulder / høyre delen av ryggen, på det punktet på ryggen som beveger seg når du beveger på armen. Jeg har ikke peiling på hva det kan være, men så er ikke jeg noen medisinstudent heller. Smertene er ikke ofte, og de kommer gradvis, før det brenner såpass at jeg rett og slett må bøye meg ned og vri meg. Så går de vekk igjen etter 30 sekunder. Jeg har hatt disse smertene kanskje en gang i uken siden i høst. Det som er rart er at det alltid holder seg på samme kroppsdelen. Har en følelse at det kanskje kan ha noe med nerver å gjøre? Jeg har hørt om "helvetesild", mormoren min har hatt det. Men den sykdommen rammer jo hele nervesystemet. Kan dette være en veldig, veldig, veldig, veldig moderat utgave av dette? Noen idéer? Noe mer jeg kan si om det jeg føler som kan hjelpe dere? Bør jeg kanskje rett og slett bytte lege og komme meg bort dit en dag? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 som du selv sier, er nok legen det beste alternativet Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Lege er fint, jeg har heller ikke skifta fastlege, noe som gjør at jeg må vente lenge med å få en time viss jeg skal ha her i byen... Men anbefaler at du tar kontakt med legen nå! før det er for seint... man vet jo aldri! Endret 11. januar 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Lege. ellers hvis du har tatt noen tunge løft ol. så kan det være noe små saker som heles over tid. Men som sagt ,gå til legen for å være på den sikre siden, du har jo hatt det siden i Høst, så da går jeg utifra at du skulle tatt en tur til legen for litt lenge siden. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg fikk helvetesild i høst etter en fysisk og psykisk tung periode. Det startet med den brennende følelsen du snakker om. Helvetesild rammer bare den ene siden av kroppen, hos meg den høyre armen. Men det er ikke sikkert det er dette du har, men høres jo kanskje sånn ut. Var ikke noe kult siden alle nervene i hele armen var vonde. Spesielt kjipt med den nerven i albuen som konstant gav meg sånne støt som man får når man kakker albuen borti en kant eller noe, hehe... Men det gikk over i løpet av et par uker ved hjelp av en jævli dyr pillekur. Håper jeg slipper unna en runde til med det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå