Blib Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Har VMWare liggende og installerte WinXP på det nå for litt siden. Men den finner ikke skjerkortet mitt og jeg sitter på 640X480 og 4 bits farger! Har lastet ned driverene fra nettsiden til nvidia og installert de, men det hjalp ikke. Hvordan kan jeg fikse det? Forrige gang jeg brukte VMWare hadde jeg Linux Mandrake der, og det fiksa seg og klarte alt fint. Men jeg vet ikke om det fant skjermkortet. Men det hadde jo fullt med farger og oppløsning.. Noen som har vært borti problemet før ellr vet hvordan det løses? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Installer VMware Tools for Windows XP. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 VMware Tools (for 1.x and FreeBSD Guest Operating Systems only) Står ingenting om at det finnes for WinXP. Kjører demoen av verisjon 3.2 Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 du vet at den emulerer et egent skjerm kort.. et sgi 4mb kort eller.no ikke mess med det hoved skjerm kortet som du har... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 VMware Tools følger med VMware Workstation 3.2, men for sikkerhetskyld finner du dem her også.. Solaris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå