Gå til innhold

Forskjeller av bZerk og Das Keyboard

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om jeg skulle kjøpe et slikt Das Keyboard. Men jeg liker å ha nettbutikken i Norge. Det eneste som ligner som selges på norske netbutikker er et fra bZerk. Jeg lurer på hva forskjellene er, kvalitetsmessig. Er den fra bZerk i kvalitet, eller er den kun for fjortisser som vil vise hvor tøffe de er ved ikke å se på tastene når de skriver?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8745264

Jeg fikk nettopp et Das Keyboard II i europeisk 105 tasters layout fra getdigital.de. Meget bra kvalitet, og perfekt klikklyd og motstand i hver knapp. Og det beste er jo at det kommer uten alle de idiotiske multimediaknappene.. Thumbs up på alle punkter fra meg hvertfall. Ble levert ca. 5 virkedager etter bestilling.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet+1374861

Lurte på det samme som Fruktkake, bare jeg visste ikke om bZerk tastaturet. Er det gått ut? (får ikke opp linken til netshop.no)

Uansett, du som har kjøpt det, fikk du ikke pes om toll da? I utgangspunktet er jo den laaangt over tollgrensen, noe som er veldig upraktisk... Synes forsåvidt prisen på nermere 800 kroner er overkommelig, men har ikke lyst på 200kr+ ekstra fra tollmyndighetene.

Finnes vel fremdeles ingen norske butikker som selger 105-tasts versionen?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...