Gå til innhold

ubisoft gt pro med ræva grafikk (wii)


boundishh

Anbefalte innlegg

Man trenger da ikke ratt til PS2/Xbox heller ? Men hvis man vil kan man kjøpe de løst.

 

Det kan man ikke her. Hvis man vil ha flere plast ratt dingser til multiplayer på dette spillet er man nødt til å kjøpe en pakke til nesten 400kr som også inneholder golfkølle og racket. Og for den prisen kan man jo nesten kjøpe spillet om igjen isteden for å få rattet.

 

La oss nå si, selv om du sier at dette noe folk ikke trenger, at 4 stk vil spille GT pro multiplayer og alle vil ha rattet. Da må man enten kjøpe 3 spill til, eller kjøpe 3 stk wii sport pack til ca 1200kr bare for å få tak i 3 til.

7703433[/snapback]

 

Det jeg mente var at du ikke trengte plastrattet, men at Wiimoten var et fullverdig "ratt" i seg selv. Man trenger heller ikke kjøpe Wiimoten med Wii play pakken, men heller kjøpe bare wiimoten.

 

kan hende jeg var litt upresis, men du trenger ikke være så fryktelig negativ på svarene, går faktisk ann å diskutere på en annen måte, dog jeg må ta litt selvkritikk der for jeg har ikke vært så flink på det punktet selv til tider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dempsy: skjønte ikke poenget du heller nei. det er ikke noe must å ha 4 ratt. skal man ha det på ps2 må man jo kjøpe 4 dfp. det er ikke mange som gjør det. det går helt fint å spilled gt pro på wii uten fler "ratt". for de som vil ha spillet. det får ikke akkurat rosende omtaler, så at det blir noe stort problem for de som orienterer seg litt før de handler spill tviler jeg på.

(komplisert å skrive på wii nå så back to wii sports for meg hehe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...