Gå til innhold

ubisoft gt pro med ræva grafikk (wii)


boundishh

Anbefalte innlegg

Ære være den som klarer å se det positive i alt, men dette spillet fortjener da det virkelig ikke, Bear. Det skinner temmelig tydelig gjennom at dette er en minimalt påspandert port. Fair enough, det er en ny måte og spille på & alt det der. Det kan faktisk ha potensiale for å være kanongøy.

Men etter så jeg forstår slaktes dette spillet på alle fronter (Nei, jeg har ikke sjekket).

 

Ubisoft har altså tatt et gammelt GameCube spill, portet det til Wii sitt interface og tatt betalt fullpris for hele greia.

Her driver man og lager spill av episke dimensjoner med budsjetter som Hollywoodfilmer og selger til samme prisen. Jeg syns det er direkte usmakelig.

 

Fortjener Ubisoft sin fremferd egentlig noe annet enn forakt? Det er ihvertfall forakt Ubisoft viser ovenfor sine kunder med å gi ut slikt rask..

 

Da er det vel på tide å krype til køys.. Og GT Pro har for siste gang for evig og alltid forlatt sin heller tvilsomme audiens i mine tankebaner. :)

7694944[/snapback]

 

Bare å tenke tanken på en etterfølger av et allerede misslykket spill, er et dårlig trekk fra Ubisofts side. GC versjonen ble mottat så dårlig at det aldri kom til Europa. Skjønner ikke helt hva de har tenkt. Personlig kjøpte jeg spillet, bare for å se hvor dårlig det egentlig var. Ser man bort fra grafikken er det elendig. Fordi om tanken på en potensiell styremåte i bilspill er tilstede, rettferdigjør ikke dette Ubisofts utgivelse. Ser man bort fra grafikk og kontrollerne, er fortsatt GT pro et av de kjedeligste og dårligste bilspillene jeg overhode har vært borti.

Endret av Matsini
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager, var ikke meningen å prøve å se det positive i et spill, jeg beklager så virkelig at jeg overhode forsøkte det, for en idiot jeg er, tenk at jeg faktisk forsøkte å finne noe positivt i et spill som andre har slakta, tenk at jeg var så frekk å ha en litt annen mening enn en omtaler.

 

Beklager så meget, skal ikke gjenta seg.

7694859[/snapback]

 

Du har ikke engang spilt spillet! Allikevel unnskylder du det fordi du liker tanken på at noen kanskje vil like det pga plastikk rattet. Noen ganger er det kanskje ikke verdt å prøve å se det positive i drittspill. Selv om det er på Wii faktisk. Vanskelig, jeg vet.

7694922[/snapback]

 

Er det slik at en må ha spilt spillet for å komme med noe positivt, men at man ikke trenger dette for å kritisere? Som eier av spillet kan jeg kort og godt si at det er et drittspill, men grafikken har ikke hovedansvaret ene og alene for det. Grafikken var kanskje det eneste som positivt overasket meg da jag første gang prøvde spillet. Ikke for de den så spessielt bra ut, men fordi den var en god del bedre en screens jeg på forhånd hadde observert rundt om på nettet. Det jeg prøver å si at du har rett i at det er et drittspill, men når en krever at folk skal begrunne sine positive utsagn om spill bassert på egne spillerfaringer, burde vel også negative utsagn begrunnes med egne spillerfaringer? Det er bare min oppfatning. Mulig dere har vedtatt en untaksregel på dette forumet som jeg ikke har blirr informert om. Hvis det stemmer, venligst gi beskjed :)

Lenke til kommentar
Personlig kjøpte jeg spillet, bare for å se hvor dårlig det egentlig var. Ser man bort fra grafikken er det elendig. Fordi om tanken på en potensiell styremåte i bilspill er tilstede, rettferdigjør ikke dette Ubisofts utgivelse. Ser man bort fra grafikk og kontrollerne, er fortsatt GT pro et av de kjedeligste og dårligste bilspillene jeg overhode har vært borti.

7694987[/snapback]

Hva er vitsen med å bruke 500 kr. på et spill man vet er dårlig? Hvorfor ikke gi pengene til utviklere som man synes fortjener pengene og gir deg en god spillopplevelse. Det er til det felles beste for oss forbrukere.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Personlig kjøpte jeg spillet, bare for å se hvor dårlig det egentlig var. Ser man bort fra grafikken er det elendig. Fordi om tanken på en potensiell styremåte i bilspill er tilstede, rettferdigjør ikke dette Ubisofts utgivelse. Ser man bort fra grafikk og kontrollerne, er fortsatt GT pro et av de kjedeligste og dårligste bilspillene jeg overhode har vært borti.

7694987[/snapback]

Hva er vitsen med å bruke 500 kr. på et spill man vet er dårlig?

7695195[/snapback]

 

Ja, helt utrolig. Kjøper du spill du vet er dårlige for 500kr+, Matsini ? Hva slags logikk er dette ? Er jo helt bak mål.

Lenke til kommentar
Personlig kjøpte jeg spillet, bare for å se hvor dårlig det egentlig var. Ser man bort fra grafikken er det elendig. Fordi om tanken på en potensiell styremåte i bilspill er tilstede, rettferdigjør ikke dette Ubisofts utgivelse. Ser man bort fra grafikk og kontrollerne, er fortsatt GT pro et av de kjedeligste og dårligste bilspillene jeg overhode har vært borti.

7694987[/snapback]

Hva er vitsen med å bruke 500 kr. på et spill man vet er dårlig?

7695195[/snapback]

 

Ja, helt utrolig. Kjøper du spill du vet er dårlige for 500kr+, Matsini ? Hva slags logikk er dette ? Er jo helt bak mål.

7695202[/snapback]

 

Eier for øvrig samtlige utgitte Wii spill. Hovedårsaken er kanskje at jeg for tiden "leker" spillanmelder, og jeg har ikke på noen måte finansiert dette spillet av egne penger. Å det kan jeg love dere blir en anmeldelse som setter spillet i dårlig lys, noe som også bidrar til å bedre felleskapet for oss forbrukere. I en tidligere post frarådet jeg folk å kjøpe dette spillet å heller gå for NFS: carbon, dersom det er bilspill som står på innkjøpslista.

Endret av Matsini
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Personlig kjøpte jeg spillet, bare for å se hvor dårlig det egentlig var.

uff, sitter og ser for meg en stakkars deprimert kar som er klar for å kaste wiimoten i veggen nå :(

Hvorfor i all verden diskuterer folk spillet her enda, det er jo bare en udugelig port! Grafikken i det derre wiiplay-"bilspillet" (der du rir kyr) er jo bedre, styrer sikkert bedre også :D

Lenke til kommentar
Personlig kjøpte jeg spillet, bare for å se hvor dårlig det egentlig var.

uff, sitter og ser for meg en stakkars deprimert kar som er klar for å kaste wiimoten i veggen nå :(

Hvorfor i all verden diskuterer folk spillet her enda, det er jo bare en udugelig port! Grafikken i det derre wiiplay-"bilspillet" (der du rir kyr) er jo bedre, styrer sikkert bedre også :D

7695360[/snapback]

 

Hehe er heldigvis ferdig med det spillet nå, i dag er det duket for Call of Duty 3. Håper det viser seg å være bedre. Har du spilt GT pro forresten? Ser man bort fra grafikken(som er tilnærmet umulig), hvike elementer mener du gjør spillet til en udugelig port? Alle her inne har snakt negativt om spillet, regner selvsagt med at dere da har spilt spillet, derfor kunne det vært greit å kommet med begrunnelser basert på egne erfaringer :) Bare pek på de elementene som dere synes gjør spillet til et dårlig spill, trenger noen flere ideer til anmeldelsen min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Hehe er heldigvis ferdig med det spillet nå, i dag er det duket for Call of Duty 3. Håper det viser seg å være bedre. Har du spilt GT pro forresten? Ser man bort fra grafikken(som er tilnærmet umulig), hvike elementer mener du gjør spillet til en udugelig port? Alle her inne har snakt negativt om spillet, regner selvsagt med at dere da har spilt spillet, derfor kunne det vært greit å kommet med begrunnelser basert på egne erfaringer :) Bare pek på de elementene som dere synes gjør spillet til et dårlig spill, trenger noen flere ideer til anmeldelsen min.

7695375[/snapback]

Kan være brutalt ærlig og si at jeg ikke har spilt det, men bare sett litt bits and pieces.

 

Og mens man egentlig ikke skal stole fullt og helt på anmeldelser, så synes jeg at rundt 41% score sier littegrann, og siden jeg egentlig ikke liker bilspill noe særlig fra starten av har en sånn score litt mer å si :)

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/934804.asp

 

denne likte jeg spesielt godt, tho:

The Good: The included steering wheel could be useful for other racing games; dozens of licensed cars.

The Bad: Ugly graphics; poor sound effects and awful music; the few generic tracks in the game get old quickly; controls feel loose and unresponsive.

 

Men siden jeg ikke har spilt det skal jeg ikke slenge mye mer med leppa. Jeg velger heller å støtte meg bak folk som har spilt det og synes det er dårlig, sparer litt studentpenger på det!

Lenke til kommentar

Basert på egne erfaringer, må jeg si det du linker til stemmer :!: Men det hjleper lite med lisens når bilene er fremstilt så dårlig som de er. Men for al del allesammen styr unna!! Dette spillet koster mer enn det gir, desverre. Det sier seg nesten litt selv når jeg er glad for å slippe å spille det mer. Ingen andre av dere som synes at dette spillet er bare dritt som faktisk har spilt det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Basert på egne erfaringer, må jeg si det du linker til stemmer :!: Men det hjleper lite med lisens når bilene er fremstilt så dårlig som de er. Men for al del allesammen styr unna!! Dette spillet koster mer enn det gir, desverre. Det sier seg nesten litt selv når jeg er glad for å slippe å spille det mer. Ingen andre av dere som synes at dette spillet er bare dritt som faktisk har spilt det?

7695407[/snapback]

dersom du fortsatt trenger noen ideer til hva du skal skrive, så kan du jo påpeke at det er vanskelig å ikke bli litt irritert over at enkelte utviklere er så kjappe med å cashe inn på hype. Far Cry Wii, dette spillet, sikkert en del andre.

 

Er kanskje derfor jeg var så bastant når jeg sa at dette spillet var dårlig, blir litt irritert når de melker noe på denne måten, spillet kan i det minste fungere før de gir det ut.

Lenke til kommentar

Noen som overhode tok seg tid til å lese gjennom hele innlegge mitt eller bare var interesert i å flyge i strupe på meg som en rabiat hund?

 

Jeg er enig i at grafikken er type stygg, og at ratt løsningen ikke helt fungerer, etter omtalen å dømme, men den viser og en potensiell måte å spille bilspill på Wii i fremtiden. At grafikken suger jetmotor, det er jeg skjønt enig i og har aldri protestert på det, men noe går jo ann å trekke ut av selv det værste.

 

Selvfølgelig, dette kan gjøres beder, og alt i alt er vel dette noe av den værste søpla som er kommet ut på Wii, og er totalt ufortjent å være på konsollen, men noe viser det i alle fall, selv om det er andre spill der ute som gjør det bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Jeg ser spillet har 4 player multiplayer funksjon, men at det bare følger med ett ratt. Gjennomtenkt.

7696871[/snapback]

er vel begrenset hvor mange de får plass til :)

Lenke til kommentar
Jeg ser spillet har 4 player multiplayer funksjon, men at det bare følger med ett ratt. Gjennomtenkt.

7696871[/snapback]

 

Det er vel et håpløst argument. Blir nesten som å si; Hvorfor fikk ikke jeg mer en 1 kontroll med til min wii når konsollen har støtte for det? Hvorfor fulgte det ikke med ett sd kort? Hvorfor fikk jeg ikke med meg 2 colaer da jeg var i butikken i dag(for prisen av 1) når jeg klarer å drikke to samtidig?

 

Jeg er enig i at grafikken er type stygg, og at ratt løsningen ikke helt fungerer, etter omtalen å dømme, men den viser og en potensiell måte å spille bilspill på Wii i fremtiden. At grafikken suger jetmotor, det er jeg skjønt enig i og har aldri protestert på det, men noe går jo ann å trekke ut av selv det værste.

 

Tar fult og holdent parti med deg her. Har merket at folk her har klaget over hvor elendig spillet er, uten å selv ha prøvd det. Etter å ha sløst omlag 8 timer på spillet, var min konklusjon som følger; Det ligger et veldig stort potensial her, noe NFS: Carbon er kanskje enda bedre eksempel på. Men potensiale spillet har, rettferdigjør langt fra utgivelsen av spillet, som aldri burde funnet sted. Som nevnt i uttalige poster; Det er ikke kun grafikken som er dårlig med dette spillet!

Lenke til kommentar

Ærlig talt, dette spillet er shovelware av verste sorten. Hvorfor diskuteres det i det hele tatt? Slike spill skal ignoreres mest mulig.

 

Støtter Bear^ når det gjelder potensiale for bilspill til Wii. Selv har jeg aldri likt bilspill no særlig, men 'arcady' bilspill som ExciteTruck ser ganske morsomt ut med WiiMoten. Gleder meg også til Mario Kart Wii.

 

Men uansett, bilspill blir ikke Wii's styrke (når det gjelder eksklusive serier) så hvis du vil ha realistiske bilspill, kjøp en 360 eller en PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...