Footy Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) SKal ha ny maskin, og ny strømforsyning.. Tenkte meg en 500W som leverer hva den lover, ikke lyser med LED i alle retninger og er stillegående. Overalt jeg leser er det snakk om MIST MIST MIST MIST.... Jeg er nå hjernevaska til å tro at MIST er best av best... Men ikke best på pris... 500w uten kabler koster jo pinamei 800 spenn... Kunne tenkt meg en til rundt 5-600,-... Stillegående, kvalitetsfylt og avtagbare kabler er et pluss... Noen innspill? Oppsettet så langt: Oppsett. Minne, Skjermkort osv er under utvelgelse... Endret 10. januar 2007 av Footy Lenke til kommentar
tiller Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har du de 2 hundrelappene - så ville jeg gått for Misten. Dersom 500w er nok såklart. Har hatt den selv og var meget godt fornøyd! Er iallfall et sikkert kjøp. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Har et nytt spørsmål i tillegg. Oppsettet begynner å bli ferdig. Så da lurte jeg egentlig på hva av strømkabler jeg trenger. Snakk om 24 pin, 8 pin, 12 pin... fatter ikke forskjellen... Hvordan kabler er det jeg kommer til å trenge med dette oppsettet? tiller: Det er greit at Mist er bra altså, men 800 spenn er fortsatt for mye. og det er til og med uten kabler om jeg skal ha avtagbare kabler. Jeg er sikker på at Mist gjør som Lian Li, spiller på kavliteten og populariteten sin og trykker prisene mye høyere enn de er nødt til for å fortsatt tjene greit med penger... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Altså du legger ut 11-12 lapper på en rig , og har ikke råd til en ordentlig PSU Det er feilprioritering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det finnes alternativer til Mist (bla. Seasonic), men de brukbare PSU'ene ligger på det samme i pris. Jeg hadde heller valgt "dårligere" skjermkort eller CPU enn å være knipen på penga til PSU'en. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det er en grunn til att alle sier Mist , dette er en meget støyfri psu av høy kvalitet, absolutt vært hver krone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå