anitarosberg Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 I dag så jeg scrubs,episoden handlet om dr. cox og hans søster. På slutten på episoden når dr. cox innrømmet at han ikke hatet søsteren ble det spilt en rolig rockesang. Jeg finner ikke ut hva den heter. Jeg har søkt på hjemme siden til scrubs og ja, jeg har prøvd google,takk. Jeg skrev ned mange biter av sangen,tror jeg fikk med meg de rette ordene,men jeg har ikke garanti for det. Here it goes: " I was caught in beetween" " all i wish for" " if i find my way" " apoligies if i see your eyes" Tusen takk for all hjelp,folkens Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Grah, det er en faens trend å lage nye tråder i musikkdelen når det en sticky over som løser problemet. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Sticky! Moderatorene henger ikke så mye her inne Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Sticky! Moderatorene henger ikke så mye her inne 7692650[/snapback] Ikke det? Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg