dizzykeys Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Har vurdert å kjøpe noen softsynther fra Native Instrumetns, tenker då spesielt på B4, Pro-53 og Kontakt 2. Noen som har erfaring med disse? Er de bra? Endret 10. januar 2007 av Mr_Sun Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Finnes demoversjoner tilgjengelig på sida deres her. Har ikke prøvd noen av dem selv dessverre. Endret 10. januar 2007 av kakk Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 B4 er enormt fet. Pro-53 har jeg ikke prøvd skikkelig og som sampler bruker jeg halion. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Finnes demoversjoner tilgjengelig på sida deres her. Har ikke prøvd noen av dem selv dessverre. 7692699[/snapback] Jeg lastet ned demoene i dag og prøvde. Var utrolig fett :D Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Som sagt, B4 kicker ass. Har enda ikke sett noe annet som er like fett på orgel. Når det gjelder synther og samplere finnes det mye. Jeg bruker som sagt halion som sampler og synes den er grisefet, men kontakt skal visst være meget god også. Synther finnes det mengder av. Korg sin legacy collection bør absolutt sjekkes ut. Lenke til kommentar
TheSmul Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 B4 er aldeles fantastisk! Men pass på at du kjøper B4II, slik at du får den oppgraderte versjonen;) den vanlige b4 mangler en del kjekke funksjoner som MIDI learn og slikt, pluss at jeg synes versjon 2 har litt bedre lyd.. kansje på grunn av at du har mer å velge mellom når det gjelder innstillinger og slikt;) uansett en konge softsynth! Sjekk også ut atmosphere 2... En slags synthgreie som har en del bra, men skal du kjøpe én, gå for b4II:D Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Då blir det B4 =) Men hva anbefaler dere som virtuel analog synth? NI Pro-53 eller Korg Legacy collection? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Korg legacy collection, definitivt. Du får med en kjekk hardwarekontroller som styrer ms20, helt lik den orginale ms20, men i 84% av den orginale størrelsen. Feite greier. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Konge, men vet du prisen? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 http://www.prolyd.no/index.php?name=News&file=article&sid=95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå