xxm0rtyque Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei dere.! Er så utrolig sur på faren min akkurat nå.. Når jeg var på skolen i dag, så bestemte faren min seg for å leke data-ekspert! Han hente den stasjonære pcen som jeg akkurat hadde fikset, også skrudde den opp å har gjort no kødd med den! Når jeg starter opp pcen, så kommer det opp denne meldingen: ...... Award Plug and Play BIOS Extension v1.0A Initialize Plug and Play Cards... PNP Init Completed Detecting Primary Master ... WDC WD800BB-00CAA1 Detecting Primary Slave ... None Detecting Secondary Master ... None Detecting Secondary Slave ... Samsung CD-ROM SC-152L Press DEL to enter det SETUP, Alt-f2 to enter POST flash utility -------------------------------------------------------------------------------------------- Tastaturet har også sluttet å funke.. Noen som har vært borti dette problemet før?! HJELP! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Slikt som skjer! Finn ut hvordan du resetter bios (Ccmos). Sjekk kabler. Prøv med 1 minne brikke. Demonter/monter maskinen. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kanskje han har lekt data-ekspert å satt tastaturet i en annen USB-port? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Er ikke tastatur via USB.. Er vanelig port! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er ikke tastatur via USB.. Er vanelig port! 7692452[/snapback] Har du prøvd med resetting av bios nå? (Ccmos) Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Åssen restarter jeg BIOS da? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Fant ut, at han hadde herja litt innpå Bios jeg:P Hjelp? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Er en jumper du flytter på hovedkortet. Evt kan du ta ut batteriet på hovedkortet. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Åssen ser batteriet ut? Fant ett batteri... Sånn batteri som er i klokker! :!: Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Er sikkert det. Napp først ut nettkabelen/strømkabelen, ta ut batteriet i noen sekunder og sett det inn igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå