kewell79 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 One of the greatest features for Command and Conquer 3 on the Xbox 360 is the ability to use the Xbox live camera. See the Enemy Before You Crush Them: Using Xbox 360's revolutionary VisionCam technology you can now literally see the face of your opponent while you decimate him in Xbox Live battles. Plus, for the winner, the Spotlight cam gives you an unchallenged ten seconds of fame to let your enemy know exactly how you feel about your victory. Link Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 kommer til å kjøpe spillet men tviler jeg har noe bruk for å hverken se på motstanderen mens jeg spiller eller håne han i 10 sekunder... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Står det noe om pc utgave, tenker meg bare at det vil være enklere å spille det på pc enn med konsoll. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ehm, er det mulig å disable den drit gimmicken? Gidder faen ikke å se på en nørd skryte og gjøre gud vet hva med det camet i 10 sec, det er sløsing med små deler av livet mitt. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Enig, nei, la oss heller bruke flere deler av livene våre her inne. Det er ikke sløsing Seriøst - ganske sikker den gimmicken kan skrus av - pga parent controll greier osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå