Gå til innhold

John Carmack says Sony made a mistake with Cell

kewell79

Anbefalte innlegg

men det spørrs da om utviklere har lyst til og gjøre 3 ganger så mye jobb med og utvikle et spill til PS når det kan gjøres veldig kjapt og enkelt på en xbox.

det er dette jeg tror kommer til og bli et problem for sony, at de ikke får så mange spilluviklere

man lkan også nesten si at alle 3 parts spill kommer til og bli dårlig, siden mange av disse firmaen ikke har kunnskap eller mye penger..

7692811[/snapback]

Her vil jeg se kilder på alle tre påstandene, takk! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her vil jeg se kilder på alle tre påstandene, takk! :hmm:

7699040[/snapback]

Tror kilden er feiltolkninger av Carmackintervjuet og andre lignende feiltolkninger.

Men Ps3 er, etter det alle utviklere sier, mye vanskeligere å utvikle for. Hvilken effekt det vil ha på spillene må man ennå vente for å se. Men det skadet jo ikke akkurat Ps2 at den var den vanskeligste konsollen forrige generasjon, som Carmack påpeker.

Lenke til kommentar

Namco sa vel de måtte selge ca. 600 00 eksemplarer av spillene for å dekke utviklingskostnadene, og det var noe av grunnen til at de ville gå for fleire multiplatform titler denne generasjonen, noe som selvfølgelig kommer oss forbukere til gode :) Og ikkje minst utvikler :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...