Gå til innhold

På jakt etter godt/stilrent stille kabinett

Anbefalte innlegg

Skal sette sammen en ny PC... Ryktene sier at et kabinett er kjekt å ha..

Vet ikke helt hva jeg skal velge, mange sier Lian Li, men samtidlig mange som sier at du betaler mer for navnet "Lian Li" en det du betaler for kabinettet..

Jeg liker stilrene ting, så slike fancy ting med drager og LED lys ect er ikke ønskelig..

Silence is golden, så at det er litt støydempet er ikke negativt...

Ser for meg et Miditower, grei lufttilførsel og IKKE dør forran. Hatt det før og den kræsja jeg bare borti hele tiden. Endte opp med at jeg måtte ta den av, og da ble kabinettet bare stygt... At det skal være SUPER DUPER bra/lett og jobbe med er ikke en nødvendighet da jeg er vant til å krangle med Dell kabinett og deres løsninger..

Prismessig ser jeg for meg noe opp til 1300 kroner, dette kan presses noen hakk lengre om virkelig nødvendig...

Foreløplig så ser oppsettet slik. ut, men det blir oppdatert jo mer jeg legger til/fjerner..

Alle innspill blir godt mottatt

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med DETTE?

Vet at det er Lian Li, men det er veldig stilrent, akkurat som du vil ha det. Det er kun Power og HDD LED, ingenting mer.

Det følger med tre stk. 12cm vifter fra MIST, og de er ikke hørbare med mindre du holder de opp mot øret, og selv da hører du bare vinden, ikke viftene ;)

Det er helt OK å jobbe med. Det er ikke så veldig god plass å jobbe på, men det går helt greit. Hele kabinettet er i aluminium, bortsett fra et par ting som f.eks. føttene (gummi) knappene (tror de er hardplast) og et belegg på toppen og bunnen av frontdekselet (ser nesten ut som carbonfiber).

Finishen er utrolig bra, alt føles veldig bra ut. Alle lakkerte deler er lakkerte med en matt sortfarge. Delene er til og med lakkerte på insiden!

I tillegg kan du montere PSU opp ned slik at den trekker frisk luft inn ovenfra og ikke henter varm luft fra CPU-området.

Er et par små detaljer til også.

Må si meg storimponert over kabinettet, men det finnes nok bedre løsninger der ute, serlig hvis du er villig til å betale mer. Selv hadde jeg tenkt å kjøpe kabinett til 4-500kr, og dette kostet meg over det dobbelte, så det sier litt ;)

EDIT: kabinettet er svart, ikke halvbrunt som det ser ut som på bildene...

Endret av Bluum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...