bassbone Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Finnes det noen printere som kun er beregnet til den oppgaven? Kan ikke si jeg har sett det helt store utvalget av disse. Er på jakt etter en slik da jeg har ok printere fra før men ingen som skriver på plater.. Lenke til kommentar
bassbone Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Ingen som vet noe om dette...? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 det skal finne en eller annen plass slike maskiner som trykker cd og dvd plater men de koster såpass mye penger at det neppe er aktuelt. de er beregnet til stor industrien. men jeg vet ikke hvor du har da 3 alternativer slik jeg ser det. 1: klister lapper 2: dvd-brenner med mulighter til å brenne bilde ( mono) 3: ny skriver som kan skrive direkte på platene canon eller epsom ( om jeg ikke husker fei) har blekskrivere som kan skrive direkte på cd/dv-plater beregnet til dette ingen annen merker foreløpig . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå