Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lagger i spill, finnes det en D-Link forsterker?

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller på PC-en min så får jeg ofte opp melding om at internettilkoblingen forsvinner, det lagger også en del når jeg spiller. Dette er selv om jeg har full hastighet (54.0Mbps) og signalstyrken er veldig bra. Er det dårlig signal som gjør at det lagger? Som et eksempel så kan jeg si at jeg lagger når jeg spiller BF 2142 på low, jeg vet ikke om det er normalt? Det er trådløstnettverk i huset (en D-Link 524 router), og jeg kan ikke ha noen kabel. Finnes det kanskje en forsterker jeg kan kjøpe?

Jeg har

- P5W DH Deluxe

- Core 2 Duo E6400

- Nvidia 7950GT

- Geil 1GB ram PC6400

Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker for tips, men hva er det jeg egentlig gjør når jeg følger tipset ditt?

Hva skjer?  :blush:

7696321[/snapback]

Det som er bakgrunnen for problemet med WZC er at man kan få konflikt mellom WZC og software som fulgte med trådløskort.

Når denne konflikten oppstår vil man få avbrudd på ca 1sekund som gjentas omtrent hvert minutt.

Hvis dette skjer vil man kurere problemet ved å fjerne en av forbindelsesmetodene slik at man blir tilkoblet hele tiden.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk at det hjalp! Jeg må teste litt mer for å være sikker.

Kan den være deaktivert hele tiden, eller bør den være aktivert noen ganger?

Det er også en annen PC her hjemme som også blir brukt til spilling, men den har ikke noe problemer med lagg under spilling, hvorfor ikke? Det er kanskje ikke noen konflikt med software her? Den er forresten plassert nærmere routeren, men det har kanskje ikke så mye å si i dette tilfelle?

Endret av Kake24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...