-.- - .- Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Kor mange SMS-meldingar er det plass til på ein Nokia 6070? Lagrast sendte meldingar i utboks? Lagrast dei med tidspunktet dei blei sendt? Endret 10. januar 2007 av krita Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Usikker på hvor mange meldinger du kan ha inne på den. Ja, sendte meldinger lagres automatisk med tid og dato. Lenke til kommentar
-.- - .- Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Takk, for raskt svar Nokon som kan svare på kor mange meldingar det er plass til? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Uten at jeg har noe håndfast å vise til, mener jeg at det er ca 150 til 200 meldinger totalt i innboks/utboks/lagrede. Er neppe mer for å si det slik! Denne telefonen får du for tiden til 495,- med telenor kontantkort hos lefdal (og sikker elkjøp også) mye telefon for pengene! Lenke til kommentar
-.- - .- Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Takk for tipset, eg skal ringje dei i morgon og høyre om dei har ein telefon igjen til meg. (Eg bur i Oslo, men eg orkar ikkje å reise til Alnabru berre for å snu i døra) Elkjip(<-- kreativt!!) har ikkje noko som helst av interesse for meg Expert skal ha 699 for den same telefonen med kontantkort frå Telenor Redigert: Berre for å endre fjesing Endret 11. januar 2007 av krita Lenke til kommentar
-.- - .- Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Eg ringde dei tidlegare i dag. Dei hadde ikkje fleire igjen på Alnabru, men både Strømmen og Sandvika har. Eg har fått kalde føter, og det er ikkje berre fordi eg går med Converse-sko mitt på vintaren. Eg har meir lyst på Nokia 1112 (lenkje til ein tråd eg starta om den telefonen). Skal vente litt til før eg kjøpar telefon trur eg. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå