Gå til innhold

Skjermkort til min nye PC..

Footy

Anbefalte innlegg

tid for ny maskin og nytt skjermkort... Middlertidig oppsett så langt ser ut til å være:

Oppsett.

Den oppdateres etterhvert som jeg bestemmer meg for komponenter.

Anyway: Jeg er en gamer, ikke en ekstrem gamer men jeg er glad i "Eyecandy"..

Silence is golden, så er litt avnhengig av at den enten er stille, eller at jeg har muligheten å sette på/erstatte stock viften med noe som går mer lydløst...

Har i dette øyeblikk VGA skjerm, men har tenk å erstatte den og så 2xDVI gjør ingenting.

Budsjett messig ser jeg vel for meg at jeg kan strekke meg til 3000,-

Noen inlegg?

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stemmer nok det ja, du trenger ikke et 7900gtx engang. Du finner nok noe billigere med 512 mb minne. Gå for noe billigere og sats på å oppgradere skjermkortet til høsten igjen!

7691899[/snapback]

I dataverden venter man ikke. Da er det kommet noe som er bedre.

Hvis man er en gamer vil jeg påstå at et Geforce 8800 er verdt pengene.

Ikke bare fordi at det er DX10 ready,men fordi man kan spille alle dagens spill med alt på maks og med høy oppløsning.

DX10 spill (som kun er beregnet på DX10) vil vi nok ikke se på leeenge. Et par år?

Edit: Jeg kommer til å selge mitt Geforce 7900GT og kjøpe Geforce 8800 om ikke lenge.

Det gjør jeg fordi 7900GT ikke klarer å drive for eksempel Splinter Cell Double Agent på fullt med 1680x1050 oppløsning.

Så hva man bør kjøpe kommer mye ann på hvor kresen man er. :)

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Stemmer nok det ja, du trenger ikke et 7900gtx engang. Du finner nok noe billigere med 512 mb minne. Gå for noe billigere og sats på å oppgradere skjermkortet til høsten igjen!

7691899[/snapback]

I dataverden venter man ikke. Da er det kommet noe som er bedre.

Hvis man er en gamer vil jeg påstå at et Geforce 8800 er verdt pengene.

Ikke bare fordi at det er DX10 ready,men fordi man kan spille alle dagens spill med alt på maks og med høy oppløsning.

DX10 spill (som kun er beregnet på DX10) vil vi nok ikke se på leeenge. Et par år?

7692209[/snapback]

Hva er da vitsen? Får mer enn gode nok kort til halve prisen! Man kjører de fleste spill med tilfredstillende grafikk med langt billigere kort enn 8800. Tror man vil få mer for pengene ved å kjøpe dx10 kort når det er flere aktører som leverer dem. Kalles konkurranse..

Endret av -LIKMARK-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...