Gå til innhold

Erfaring med wesellcd.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva fruktkake vil frem til men han om det.

Jeg har selv kjøpt dual layer dvd'er herfra til backup av 360 spillene mine :ph34r:

Det eneste problemet var at posten ikke leverte hentelappen i postkassa mi. Men det var ikke akkurat wesellcd sin feil. Da jeg ringte dem fikk jeg sporenstreks opp et sporingsnummer som sa at pakken var kommet til mitt lokale postkontor for lenge siden (Det tok 3 virkedager)

Wesellcd sender fra Danmark.

Lenke til kommentar
Ok, men jeg kjøpte platene likevel og fant ut at "Premium Hollywood silver DVD-R 16xspeed" har MCC03RG20 som media id.

Som ifølge digitalFAQ er produsert av Mitsubishi Chemicals og er "1st Class Media"

(tilfelle noen lurte på det samme)

tudelu

7763822[/snapback]

Ok, men det får du kanskje erfare.. :)

Du merker fort om platene er dårlige.

Lenke til kommentar
Ok, men jeg kjøpte platene likevel og fant ut at "Premium Hollywood silver DVD-R 16xspeed" har MCC03RG20 som media id. Som ifølge digitalFAQ er produsert av Mitsubishi Chemicals og er "1st Class Media"

Billigplater med MCC-id (eller id fra Taiyo Yuden) er ofte (nesten alltid) 'falske'. DVS, det er mindre fabrikker med frynsete rykte og kvalitet som misbruker mediakoden til mer kjente produsenter for at platene skal fungere i det hele tatt. I slike tilfelle er ikke platene "1st Class Media", men heller det dårligste av det dårlige på markedet. Jeg vil tippe at dette gjelder for "Premium Hollywood silver", men om du vil være sikker så kan du spørre på forumet hos CDFreaks hvor det er postere som med stor sansynlighet kan klare å identifisere platene.
Lenke til kommentar

Jeg bestilte akkurat 200 Verbatim DVD plater derfra, forsendesen gikk smertefritt og de var pakket trygt og fint ;)

Jeg bestilte også 50 DVD covre. Og de vil jeg ikke råde dere til å kjøpe. _dårlig_ kvalitet! Noen kan bare kneppes igjen på det ene stedet (normalt låses coveret av to steder)... Andre knekker når jeg åpner de (ja... knekker, blir sprekk i hele coveret).

Tragisk kvalitet på coverne, kosta ikke mye da ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 50 stykk, og så langt har to sprukket opp, og kanskje 3-4 blitt ødelagt på det ene feste (kun åpnet/lukket ett par ganger). Og ja, som du sier, det er tynn plastikk. Syns også plastikken utenpå (den gjennomsiktige) er stiv, og virker som kan ødelegges lett.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte 50 stykk, og så langt har to sprukket opp, og kanskje 3-4 blitt ødelagt på det ene feste (kun åpnet/lukket ett par ganger). Og ja, som du sier, det er tynn plastikk. Syns også plastikken utenpå (den gjennomsiktige) er stiv, og virker som kan ødelegges lett.

7812010[/snapback]

Når jeg tenker meg om så sprakk ene låsen da jeg åpna det første gang.

Noen som har andre cover av bedre kvalitet å anbefale?

Lenke til kommentar
Ok, men jeg kjøpte platene likevel og fant ut at "Premium Hollywood silver DVD-R 16xspeed" har MCC03RG20 som media id. Som ifølge digitalFAQ er produsert av Mitsubishi Chemicals og er "1st Class Media"

Billigplater med MCC-id (eller id fra Taiyo Yuden) er ofte (nesten alltid) 'falske'. DVS, det er mindre fabrikker med frynsete rykte og kvalitet som misbruker mediakoden til mer kjente produsenter for at platene skal fungere i det hele tatt. I slike tilfelle er ikke platene "1st Class Media", men heller det dårligste av det dårlige på markedet. Jeg vil tippe at dette gjelder for "Premium Hollywood silver", men om du vil være sikker så kan du spørre på forumet hos CDFreaks hvor det er postere som med stor sansynlighet kan klare å identifisere platene.

7779307[/snapback]

Ok, greit å vite. Men har allerede brent 30 plater uten problem, så jeg tror ikke de er fake, men tiden vil vise.

Kan høre hos cdfreaks.

Endret av cfx86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...