ride-x Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Noen som veit om det går ann å få tak i dvd rom eller dvd brenner til en HP Amilo D7830? Endret 10. januar 2007 av ride-x Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) dårlig emnetittel her, fiks før en moderator kommer og truer med å stenge... dersom den har standard 12,5mm slot til optisk enhet er ikke dette så vanskelig å finne hos de større nettbutikkene. Du har for eksempel denne edit: det har vel aldri vært noe som heter HP Amilo? Endret 10. januar 2007 av ventle Lenke til kommentar
ride-x Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 dårlig emnetittel her, fiks før en moderator kommer og truer med å stenge... dersom den har standard 12,5mm slot til optisk enhet er ikke dette så vanskelig å finne hos de større nettbutikkene. Du har for eksempel denne edit: det har vel aldri vært noe som heter HP Amilo? 7691484[/snapback] Fujitsu Siemens var det. bare jeg som røra litt. er litt usikker på åssen slot det er også... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 vel, ta en titt på linken jeg postet, og se om den ligner på den originale som står i, er ikke verre... er den originale 12,5 millimeter tykk er det ganske sikkert en standard slimline-stasjon. Lenke til kommentar
ride-x Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 vel, ta en titt på linken jeg postet, og se om den ligner på den originale som står i, er ikke verre... er den originale 12,5 millimeter tykk er det ganske sikkert en standard slimline-stasjon. 7693937[/snapback] ok, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå