Gå til innhold

Nytt HK...EVGA vs. Asus

X-Warrior

Anbefalte innlegg

Heei ;)

Skal kjøpe mg nytt HK til mitt Core 2 Duo system, og tenkte å investere i ett kort basert på Nvidia sitt 680i brikkesett. Kortene som stod i tankene mine var ett Asus P5N32-E SLI eller ett Asus Striker Extreme :cool: Mn da ingen nettbutikker har noen av disse inne tenkte jeg å heller kjøpte ett EVGA nForce 680i SLI, mn siden jeg har hørt mye dårlige rykter om dette kortet, lurer jeg på om at jeg burde vente til en nettbutikk får inn ett av de andre kortene? Hva tror dere? Noen erfaringer? :thumbup:

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå sliter vel strengt tatt alle 680i kort med "barnesykdommer", men mye av dette vil bli fikset via bios oppdateringer etterhvert.

Hvis du tar en titt på asus sine forum så ser du nok like mange som sliter med sine kort også.

Jeg hadde ett EVGA kort som "døde" etter to uker, fikk så ett nytt i retur og jeg har ikke opplev noen problemer med dette så langt.

Tror nok det blir hipp som happ hvilket kort du velger, asus har litt flere "fancy" finesser som LCD display etc, men de skal være ganske kresne på hvilken ram de aksepterer.

Dessuten kan det kan jo ta lang tid før du får tak i ett Striker kort.

EVGA kortene er jo også tusenlappen billigere.

En annen ting som har overasket meg positivt med EVGA er all respons på forumet deres, der finner du garantert hjelp :thumbup:.

Endret av einarnord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...