ErlendRU Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Min trofaste Dell 17" Widescreen ett eller anna med innebygd TV tuner har tydeligvis bestemt seg for å ta kvelden.. Den må ha fått seg en trøkk, for det ser ut som den er "knust" nederst, og bildet er borte og greier.. Veit ikke om det er noe vits å ringe Dell jeg? Aner ikke hvordan det ahr skjedd.. =/ Uansett, jeg må begynne å se etter en ny skjerm.. Nå synes jeg den skjermen jeg har er veldig fin, så jeg vil gjerne ha noe lignende.. Det jeg ser etter: pc-skjerm først og fremst, innebygd tv-tuner(gjerne fjernkontroll), god oppløsning, bra responstid, 19-20", ikke så altfor altfor dyr.. Noen forslag? Skal brukes til PC (spilling, film osv), Xbox 360 og vanlig TV titting.. Fant: LG Flatron M1917A.. Synes den så interessant ut, men jeg har ikke sånn kjempepeiling på skjermer egentlig.. Takk for hjelpa! Edit: Kan man spille 360 på en vanlig pc-skjerm uten tv? Har en tv-tuner liggended når jeg tenker meg om, kunne eventuelt brukt den på eller kjøpe tv-kort elns.. Endret 10. januar 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå