Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

deling av ice modem


Anbefalte innlegg

for tiden er vi uten bredbåndstilbyder, bkk fant det ikke lønnsomt å fortsette driften av den trådløse radiobaserte bredbåndoppkoblingen vi har hatt i flere år.

jeg kastet meg på et studenttilbud ice hadde pga. fri nedlastningsmengde,

nå ønsker jeg tips om noen vet om det finnes en router som kan benyttes sammen med ice modemet, så vi slipper å krangle om hvem som skal ha den lille boksen.....den benytter usb, har ikke funnet noen router som har usb sjøl, men kansje noen der har tips til løsninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ICE muligheten for fri nedlsting? Isåfall er det et stort framskritt.

 

For å svare på det du spør om så er det vel best å kjøpe WLAN modemet. Da får du integrert router. Om du allerede har kjøpt USB modem så kan du dele internett tilkoblingen din med funksjonen integrert i XP. Men da er du avhengig av at denne maskinen står på alltid.

Endret av rolvs
Lenke til kommentar
Har ICE muligheten for fri nedlsting? Isåfall er det et stort framskritt.

 

For å svare på det du spør om så er det vel best å kjøpe WLAN modemet. Da får du integrert router. Om du allerede har kjøpt USB modem så kan du dele internett tilkoblingen din med funksjonen integrert i XP. Men da er du avhengig av at denne maskinen står på alltid.

7692029[/snapback]

fri nedlastning var bare i forbindelse med et studenttilbud fram til høsten 2006 desverre.det tilbudet var bare for det minste modemet.

ja, jeg har jo en stasjonær maskin jeg kan prøve å sette opp,leste bare på ice sine sider at de ikke ville gi info om hvordan modemet kan deles, dvs.da det er sikkert en mulighet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...