Lynx Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Må bare nevne.... Har hatt en del divX filmer som mediaplayer'n i WinXP ikke vil vise. Gav dom en tur gjennom virtualdub (direct stream copy) (skulle spitte dom) og vips så fungerte dom i mediaplayer'n. 30 sekunder så var et stort irritasjonsmoment borte. Jippi! Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Prøvd å laste ned nyeste divx "playa" fra http://www.divx.com ? Virker sikkert da også [ Denne Melding var redigert av: Hans Erling på 2001-12-19 03:00 ] Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Noen av mine gamle filmer vises å være 10+ timer og viser bare lyd. Går jeg til The Playa derimot så viser det bilde. Er det noe galt med den nye codecen ? Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 Ja, jeg har prøvd the playa, den funker den ja (Alle andre avspillere jeg har prøvd fungerer, bortsett fra den standard mediaplayern i WinXP) Det er mulig jeg er litt unormal, men jeg vil helst bruke mediaplayer.... Og etter en tur i virtual dub funker det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå